کد خبر : 1814181 | 16 اسفند 1400 ساعت 15:00 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

هر تیمی آرزو دارد مثل مسعود شجاعی را داشته باشد؛

کلانتری: توپ به شکم و کمرم خورد کدام پنالتی؟

ایوب کلانتری هافبک تیم نساجی مازندران که در بازی‌های اخیر مهره تاثیرگذاری برای این تیم بوده می‌گوید پیکانی‌ها با شلوغ‌کاری می‌خواستند پنالتی بگیرند.

به گزارش"ورزش سه"، کلانتری در ابتدا درباره بازی روز گذشته مقابل پیکان که با برد نساجی به پایان رسید گفت: برای بازی تمرین کرده بودیم و توانستیم نقاط قوت حریف را ببندیم و کاری که سرمربی گفته بود را انجام دادیم و توانستیم بازی را ببریم. من در این بازی  چهارمین گلم را زدم. در بازی ذوب آهن و بازی امروز گلم سه امتیازی بود.

کلانتری در خصوص اینکه ستاره این روزهای تیمش است گفت: ما در تیم‌مان چنین چیزی نداریم و هرکاری که انجام می‌شود گروهی است و همه درکار دخیل هستند. اگر گلی زده می‌شود همه با هم تلاش کردیم و اگر بازی را می‌بریم و یا هر اتفاقی می‌افتد، همه با هم هستیم و انفرادی کاری انجام نمی‌دهیم. خدا را شکر می‌کنم می‌توانم گل بزنم، لطف خدا و تلاش و کمک بچه‌ها است.

او درخصوص صحنه‌های مشکوک به خطای هند گفت: توپ در نیمه دوم به کمر من برخورد کرد و جای آن روی کمرم بود و آن را به آقای حیدری هم نشان دادم و خودشان به صحنه نزدیک بودند. پشت من به بازی بود و توپ به کمرم برخورد کرد. یک صحنه هم در نیمه اول اتفاق افتاد که بازیکنان حریف اعتقاد داشتند توپ به دستم خورده است اما در آن‌جا آقای حیدری به صحنه نزدیک بودند و دیدند که توپ به شکمم خورد.

 

1696874

کلانتری درباره درگیری‌های لفظی پیش آمده گفت: صحنه‌ای که بازیکنان درگیری لفظی پیدا کردند در نیمه دوم بود که بازیکنان حریف می‌خواستند با شلوغ‌کاری از داور پنالتی بگیرند که خداراشکر آقای حیدری با دید کامل و نزدیکی به صحنه تشخیص دادند که اتفاق خاصی نیفتاده است.

او درباره اخراج گلر پیکان و تاثیرش در بازی بیان کرد: به هر حال این اتفاق اجتناب ناپذیر است، ده نفره شدند و حتی اگر بازیکن آن‌ها اخراج نمی‌شد صحنه گل ما متفاوت بود اما به ما کمک کرد تا راحت‌تر بازی کنیم و موقعیت‌های کم‌تری به حریف دادیم. خداراشکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم و به مردم خوب مازنداران و هواداران خوب نساجی تبریک می‌گویم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا جایگاهی کسب کنیم که در خور شان نساجی باشد.

او درباره بازی بعدی با سپاهان افزود: سپاهان جزو تیم‌های با کیفیت است و هر سال در کورس قهرمانی است. امسال هم که جزو تیم‌های بالای جدول است. بازی سختی داریم ولی ما تیم دست‌وپا بسته‌ای نیستم و این موضوع را مقابل هر تیمی که بازی کردیم نشان دادیم. در تمام بازی‌ها، مقابل استقلال، پرسپولیس، داخل و یا خارج از خانه درصد مالکیت بیش‌تری داشتیم و تعداد پاس‌های ما بالاتر بوده و موقعیت‌های گل بیش‌تری داشتیم. من فکر می‌کنم جایگاه ما باید بهتر از این باشد و تلاش‌مان را می‌کنیم تا این اتفاق رقم بخورد.

 

1696875

کلانتری در انتها درباره مسعود شجاعی گفت: شروع گل از مسعود شجاعی بود. او از بازیکنان فوق‌العاده‌ای است که افتخار بازی کنار ایشان را داریم و می‌توانیم از توانایی‌ها و وجودش استفاده کنیم. خداراشکر که او را داریم؛ هر تیمی آرزو دارد بازیکنی مثل مسعود شجاعی داشته باشد.

دیدگاه‌ها