کد خبر : 1814200 | 16 اسفند 1400 ساعت 16:07 | 19.1K بازدید | 11 دیدگاه

منصوریان؛ مبروک لجماهیر آبادان

شاگردان منصوریان یکی از شیرین‌ترین شب‌های فوتبالی مردم آبادان طی سال‌های اخیر را رقم زدند تا این مربی هم سر ذوق آمده و به زبان مردم این شهر برد پرسپولیس را تبریک بگوید.

منصوریان؛ مبروک لجماهیر آبادان

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان لیگ بیست و یکم را مثل فصل گذشته با مشکلات مالی شروع کرد و به دلیل پنجره بسته در هفته اول نتوانست خریدهای جدیدش را استفاده کند. این مشکلات در طول فصل تا همین لحظه ادامه داشته اما نتایج شاگردان منصوریان در هفته های اخیر، تحسین برانگیز بوده است.

صنعت نفت که تا پیش از هفته دهم، 5 باخت و تنها یک برد داشت، پیش از پایان نیم فصل اول، روند رو به رشدی را در پیش گرفت که با پیروزی بزرگ شب گذشته مقابل پرسپولیس همچنان ادامه دارد. شاگردان علیمنصور با این برد که ششمین بردشان طی 10 بازی اخیر بود، 30 امتیازی شده و تا رده هفتم بالا آمدند.

 

1696905

مردم آبادان که رابطه شان با فوتبال فراتر از عشق و در حد زندگی است، روز گذشته بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس و نزدیک شدن تیم شان به جمع تیم های مدعی، تا پاسی از شب در خیابان های این شهر به شادی و پایکوبی پرداختند. فضای رختکن نفت هم در این شب به یادماندنی، دیدنی بود و بازیکنان این تیم که به عشق هواداران، مشکلات مالی را فراموش و فقط به برد فکر می کنند، بعد از غلبه بر پرسپولیس، جشن و پایکوبی کردند.

یکی از صحنه های جالب در رختکن صنعت نفت، پیام علیرضا منصوریان به مردم آبادان بود؛ او که همواره بخشی از مصاحبه هایش را به هواداران آبادان اختصاص می دهد و پیروزی در بازی شب گذشته را هم در نشست خبری به مردم و هواداران آبادان تقدیم کرد، در خلال جشن بعد از برد در رختکن، با صدایی بلند رو به دوربین و خطاب به مردم آبادان فریاد زد: "مبروک لجماهیر آبادان". این پیام به زبان عربی از سوی سرمربی، باعث به وجود آمدن بازیکنان و گرم تر شدن جشن نفتی ها شد.

 

1696906

دیدگاه‌ها