کد خبر : 1814233 | 16 اسفند 1400 ساعت 19:39 | 20.4K بازدید | 5 دیدگاه

باستونی:

کنترل خط‌ حمله‌ لیورپول؟ قبلا برابر رونالدو بازی کرده‌ام

الساندرو باستونی، مدافع اینتر‌ می‌گوید این تیم انگیزه‌های زیادی برای بازی برابر لیورپول خواهد داشت.

کنترل خط‌ حمله‌ لیورپول؟ قبلا برابر رونالدو بازی کرده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، نراتزوری فردا شب در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در آنفیلد به مصاف لیورپول خواهد رفت. دیدار رفت دو تیم در ایتالیا با دو گل به سود قرمزها به پایان رسید و قطعاً اینتر برای پیروزی در مسابقه فردا شب و صعودف کار بسیار دشواری برابر تیم آماده یورگن کلوپ پیش رو خواهد داشت.

الساندرو باستونی مدافع اینتر در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر لیورپول حاضر شد و گفت: "ما در بازی رفت یک نمایش عالی داشتیم و برای لیورپول دردسر ایجاد کردیم. ما دوباره بازی را تماشا کرده و اشتباهات خود را آنالیز کردیم. اینتر برای بازی فردا انگیزه‌های بسیار زیادی خواهد داشت."

 

1696951

 

باستونی در واکنش به این سوال که چگونه مدافعان اینتر می توانند مهاجمان لیورپول از جمله محمد صلاح، دیه‌گو ژوتا و سادیو مانه را متوقف کنند، پاسخ داد: "من قبلا مقابل بازیکنان مطرح اروپایی مثل کریستیانو رونالدو، کریم بنزما، وینیسیوس جونیور به میدان رفته ام... صلاح، مانه و ژوتا بسیار قوی هستند و ما هم بسیار قدرتمند هستیم. ما به روحیه تیمی نیاز دارم."

باستونی در پایان گفت:" لیورپول در هر بخش قوی است، بنابراین ما باید در خنثی کردن تهدیدات آنها متحد باشیم. ما سعی خواهیم کرد به عنوان یک تیم برای آنها دردسر ایجاد کنیم. این یک بازی عالی خواهد بود. من قبلاً در تابستان طعم حضور در ورزشگاه های انگلیسی را با تیم ملی چشیده ام. خوشبختانه فینال ومبلی برای ما خوب به پایان رسید. حالا این به من و هم تیمی‌هایم بستگی دارد که در سطح اروپایی پیشرفت کنیم."

 

1696952

دیدگاه‌ها