کد خبر : 1814316 | 17 اسفند 1400 ساعت 12:29 | 12.5K بازدید | 6 دیدگاه

تدی شرینگهام:

کین بهترین شماره 9 دنیاست و باید از تاتنهام برود

تدی شرینگهام، بازیکن سابق تاتنهام، معتقد است که هری کین برای کسب جام باید از این تیم جدا شود.

کین بهترین شماره 9 دنیاست و باید از تاتنهام برود

به گزارش "ورزش سه"، کین شب گذشته موفق شد دو گل برابر اورتون به ثمر برساند تا نقش موثری را در پیروزی 0-5 تیمش برابر این تیم ایفا کند. 
این مهاجم انگلیسی با به ثمر رساندن این گل توانست در فهرست بهترین گلزنان تاریخ لیگ برتر بالاتر از تیری آنری در رده پنجم قرار بگیرد و حالا تنها یک گل با رسیدن به رکورد فرانک لمپارد و رده چهارم این فهرست فاصله دارد. 
شرینگهام که پیش از این سابقه بازی برای تاتنهام را داشته درباره درخشش کین گفت:« او از نظر من بهترین شماره 9 حال حاضر دنیا است. او حالا چهار یا پنج سال است که همین روند و شرایط را حفظ کرده و هر سال بیشتر از پیش پیشرفت کرده و خودش را ثابت کرده است.»

 

1677488


در حال حاضر آلن شیرر با 260 گل زده در رده اول بهترین گلزنان تاریخ لیگ برتر انگلیس قرار گرفته اما شرینگهام باور دارد که کین می‌تواند رکورد او را بشکند. 
این بازیکن سابق تاتنهام گفت:« بدون شک او به رکورد شیرر می‌رسد. منظورم این است که او احتمالا حداقل پنج سال دیگر در سطح اول فوتبال بازی می‌کند. با این سبک گلزنی که او هر سال در پیش می‌گیرد شکی در رسیدن او به این رکورد نیست.»
اما شرینگهام معتقد است که کین بیاد هرچه زوتر تاتنهام را به مقصد باشگاه دیگری ترک کند. او در این باره اظهار داشت:« او باید این موقعیت را در نظر بگیرد و کاری که من کردم (جدایی از تاتنهام و پیوستن به یونایتد) را تکرار کند. اگر من مشاورش بودم، به او می‌گفتم که باید در بالاترین سطح بازی کند، باید در لیگ قهرمانان به میدان برود و باید برای قهرمانی بجنگد و برای رسیدن به این اهداف باید از تاتنهام جدا شود.»

دیدگاه‌ها