کد خبر : 1814496 | 18 اسفند 1400 ساعت 16:12 | 18K بازدید | 9 دیدگاه

سرلک و پاکدل آماده سفر به مسجدسلیمان (عکس)

تمرین چهارشنبه تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد و با بازگشت مصدومان یحیی تیم کامل‌تری در اختیار داشت.

به گزارش "ورزش سه"، پیش از شروع تمرین، یحیی گل‌محمدی دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و شرایط تیم و برنامه‌های پیش روی سرخپوشان را تشریح نمود و همانند روز گذشته کادرفنی سعی داشت روحیه تیم را بالا ببرد. قبل از آغاز تمرین، بازیکنان در گروه‌های چند نفره، کار با توپ انجام دادند و همینطور در گوشه‌ای از زمین، به بازی تنیس فوتبال مشغول شدند و با کری خوانی و شادابی خود، نشان دادند از باخت هفته گذشته عبور کرده و با روحیه بالایی آماده سفر به مسجد سلیمان هستند.

این تمرین یک ساعت به طول انجامید و بجز سیامک نعمتی، همه بازیکنان بدون مشکل در تمام مراحل تمرین شرکت داشتند. میلاد سرلک که در آبادان غایب بود به همراه حامد پاکدل که از ناحیه سر دچار آسیب شده بود و همچنین هافبک شماره 2 قرمزها در تمرین حاضر شدند.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا (پنج‌شنبه) آخرین تمرین خود پیش از ترک تهران را برگزار و بعدازظهر با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد اهواز و از آنجا به سمت مسجد سلیمان ترک خواهد کرد.

1697347

 

1697348

 

1697349

دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان، روز جمعه 20 اسفند ماه 1400 از ساعت 18 در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها