کد خبر : 1814552 | 19 اسفند 1400 ساعت 00:33 | 40.5K بازدید | 0 دیدگاه

سنگ‌تمام تیفوسی‌های اسپورتینگ در خانه حریف؛

علامت سوال بزرگ روی سکوهای اتحاد (عکس)

هواداران متعصب اسپورتینگ لیسبون با وجود شکست تحقیر آمیز خانگی مقابل سیتی، تیم شان را در بازی برگشت تنها نگذاشتند.

علامت سوال بزرگ روی سکوهای اتحاد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اسپورتینگ لیسبون در حالی برای برگزاری بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راهی انگلیس شد که در بازی رفت با نتیجه تحقیر آمیز پنج بر صفر مغلوب سیتی در خانه خود شده بود. مسابقه برگشت از ساعت 23:30 امشب در ورزشگاه اتحاد شروع شد و خیلی ها شانسی برای میهمان قائل نبودند.

در چنین شرایطی اما بخشی از ورزشگاه اتحاد که به هواداران اسپورتینگ لیسبون اختصاص داشت، هیچ شباهتی به شکست خورده ها نداشت. هواداران متعصب باشگاه پرتغالی بدون توجه به نتیجه بازی رفت، با روحیه و انرژی بالا در ورزشگاه خانگی سیتی حضور یافتند تا اعلام کنند تحت هر شرایطی پشت تیم هستند.

هواداران اسپورتینگ پیش از شروع بازی درگیری های لفظی هم با هواداران میزبان که بابت نتیجه رفت آنها را به سخره گرفته بودند داشتند. این درگیری ها اما به حدی نبود که کار به جاهای باریک کشیده شود. البته تمرکز هواداران اسپورتینگ بیشتر روی بازیکنان خودی بود؛ هدف آنها این بود که بازیکنان تیم محبوب شان با روحیه بالا در بازی برگشت حضور پیدا کنند چرا که دوست نداشتند شکست سنگین دیگری برایشان رقم بخورد.

در طول دقایق نیمه اول صدای تشویق اندک تماشاگران اسپورتینگ مکررا به گوش می رسید و آنها در آخرین بازی اروپایی خود، حسابی برای تیم شان سنگ تمام گذاشتند. شور و هیجان بی پایان آنها باعث شد تا یک علامت سوال بزرگ روی سکوهای ورزشگاه اتحاد شکل بگیرد؛ سوالی با این مضمون که آیا این هواداران واقعا، هواداران تیمی هستند که بازی رفت را در خانه 5-0 باخته است؟!

1697451

 

1697452

 

1697453

 

1697454

 

1697455

دیدگاه‌ها