کد خبر : 1814671 | 19 اسفند 1400 ساعت 19:46 | 4.2K بازدید | 5 دیدگاه

تارتار: الان وقت سبقت گرفتن در جدول است

مهدی تارتار می‌گوید دلیل نتیجه نگرفتن تیمش در نیم فصل اول نداشتن مهره‌های کارآمد هجومی بوده و حالا می‌توانند با ادامه روند خوب‌شان، در جدول صعود داشته باشند.

تارتار: الان وقت سبقت گرفتن در جدول است

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار در کنفرانس خبری پیش از دیدار ذوب آهن و آلومینیوم اراک در ابتدا بیان کرد: بازی فردا مثل تمام بازی‌های امسال، بازی سختی است. درست است که آلومینیوم هفته‌هاست نتیجه نگرفته اما از نظر تیمی، تیم خوبی هستند و بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتند. آنها در بازی‌های خارج از خانه بسیار خطرناک هستند و ما در این مورد با بچه‌ها صحبت کردیم و کاملا این تیم را به اتفاق همکاران‌مان آنالیز کرده‌ایم. بچه‌ها به این امر واقف هستند که نباید به هیچ‌وجه تیم حریف را دست‌کم نگیریم چون در حال حاضر در جدول رده‌بندی از ما بالاتر هستند و اگر می‌خواهیم فردا در جدول بالای تیم آلومینیوم قرار داشته باشیم باید حتما در بازی پیروز شویم.

سرمربی ذوب آهن در مورد این بازی ادامه داد: بنابراین بچه‌های ما باید بسیار باهوش باشند و مراقب تیم خطرناک آلومینیوم باشند. تمرینات خوبی انجام داده‌ایم؛ درست است وقت زیادی نداشتیم اما در این یک یا دو روز روی نقاط ضعف و قوت آلومینیوم کار کردیم و اگر اشتباه نکنیم، با توجه به ذهنیت برنده‌ای که در این سه هفته گذشته داشتیم، می‌توانیم فردا برنده باشیم.

او در مورد اینکه با پیروزی می‌توانند در جدول صعود داشته باشند بیان کرد: کار سخت است و آلومینیوم تیم خطرناکی است اما ما اگر می‌خواهیم بالای جدول قرار بگیریم باید فردا برنده باشیم و بتوانیم این روند خوب‌مان را ادامه دهیم. ما نباید راضی به سه هفته، هفت امتیاز باشیم؛ آمار بسیار خوبی است که دو تا از بازی‌ها بیرون از خانه با فولاد و سپاهان بوده ولی در جدول هنوز جابه‌جا نشده‌ایم و الان وقت سبقت گرفتن است. اگر فردا بتوانیم برنده شویم در جدول مقداری صعود خواهیم داشت.

تارتار در مورد شرایط تیمش بیان کرد: محرومان‌مان آرمان قاسمی و حبیب فرعباسی هستند اما جایگزین‌ها با کیفیت هستند و نگرانی نداریم. از نظر فنی ما خیلی زمان کار کردن نداشتیم و در همان یکی، دو روز سعی کردیم روی نقاط قوت خود و نقاط ضعف حریف کار کنیم که با برنامه باشیم ولی در بخش حملات پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشتیم و چهار گل زدیم؛ در بخش دفاعی از اول فصل خوب بودیم. تیم‌مان شرایط خوبی دارد و امیدواریم آن را ادامه دهیم.

تارتار در مورد موفقیت تیم‌شان اظهار کرد: همه در این نتایج خوب نقش داشتند؛ از مدیریت، کادرفنی تا بازیکنان دخیل هستند؛ ولی فکر می‌کنم اصلی‌ترین دلیلش جابه‌جایی‌هایی بود که در نیم‌فصل داشتیم و توانستیم در بخش حمله بازیکنان خوبی جذب کنیم. ما زیبا بازی می‌کردیم ولی نتیجه نمی‌گرفتیم و در بخش حمله بازیکن کارآمد نداشتیم. با اضافه شدن نفرات در بخش حمله مثل باقرپسند، آشوری، درویشی، صادقی که نفرات با کیفیت‌تری هستند نتیجه گرفتیم. مشکل ما حل شده؛ هم خوب بازی می‌کنیم و هم نتیجه می‌گیریم ولی باید این روند را حفظ کنیم و بچه‌ها نباید پا پس بکشند و باید با تمام وجود بازی کنند. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و هواداران‌مان فردا شب خوشحال باشند.

دیدگاه‌ها