کد خبر : 1814675 | 19 اسفند 1400 ساعت 20:03 | 6K بازدید | 1 دیدگاه

بازی فوق‌العاده سختی داریم‌

نویدکیا: تیم‌های الهامی جسور هستند

سرمربی سپاهان معتقد است کار دشواری برابر نساجی خواهند داشت.

نویدکیا: تیم‌های الهامی جسور هستند

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا در نشست خبری قبل از دیدار سپاهان برابر نساجی مازندران اظهار کرد: جای تاسف دارد که باید با نساجی در مشهد بازی کنیم. متاسفانه استان مازندران با این همه فوتبالیست در سطح کشور، حتی یک زمین با کیفیت ندارد که تیم این استان در آنجا بازی کند و البته جای خوشحالی هم دارد که یکبار دیگر به مشهد آمدیم و امیدوارم تیم شهرخودرو نیز بتواند امتیازات لازم را بگیرد تا هر سال بتوانیم با سپاهان به مشهد بیاییم.

او ادامه داد: تیم‌های آقای الهامی همیشه جسور هستند که سعی دارند فوتبال خوبی ارائه بدهند و این مسئله موجب می‌شود تا کار حریفان آنها سخت شود و بازی مقابل نساجی دشوار خواهد بود. یکی از حُسن‌های آقای الهامی این است که سعی دارد تیم‌هایش همیشه فوتبال خوبی ارائه بدهند و این شانس را به دیگر تیم‌ها نیز می‌دهد که اگر می‌خواهند فوتبال بازی کنند، نمایش فنی قابل قبولی داشته باشند.

سرمربی سپاهان عنوان کرد: قطعا بازی فوق‌العاده سخت و مهمی داریم که امیدوارم بتوانیم نمایش خوبی انجام بدهیم و سه امتیاز این دیدار را بگیریم.

نویدکیا در خصوص غایبان سپاهان مقابل نساجی گفت: شهریار مغانلو را به دلیل محرومیت و سه، چهار بازیکن را به‌علت مصدومیت در اختیار نداریم و در تلاش هستیم تا آنها را به بازی فردا برسانیم و این احتمال وجود دارد.

دیدگاه‌ها