کد خبر : 1814679 | 19 اسفند 1400 ساعت 21:02 | 3.6K بازدید | 2 دیدگاه

کاملا آماده دیدار با ذوب هستیم‌

خطیبی: مطمئنم بازیکنانم با همه توان بازی می‌کنند

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک امیدوار است با تلاش بازیکنانش نمایش خوبی مقابل ذوب‌آهن داشته باشند.

خطیبی: مطمئنم بازیکنانم با همه توان بازی می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی در نشست خبری قبل از دیدار آلومینیوم مقابل ذوب‌آهن گفت: من سابقه بازی در ذوب‌آهن را دارم و می‌دانم که این تیم از نظر ساختاری در گذشته و حال حاضر جزو بهترین‌های ایران به‌حساب می‌آید و از لحاظ فوتبالی نیز در این فصل نوسان داشته است.

وی ادامه داد: قبل از شروع فصل که دیدار دوستانه‌ای مقابل ذوب‌آهن داشتیم، آنها را یکی از تیم‌های خوب دیدم ولی در لیگ برتر نوسان داشتند که این شرایط برای آنها رو به ترمیم و پیشرفت است؛ چنین شرایطی به این دلیل است که آنها از نظر مدیریتی و ساختار قوی هستند و مدیران‌شان، تیم را حمایت کردند و وضعیتی به‌وجود آوردند تا ذوب‌آهن رو به پیشرفت باشد.

خطیبی تاکید کرد: ما تیم آلومینیوم هستیم و می‌خواهیم بهترین عملکردمان را در بازی فردا داشته باشیم. شرایطی در نیم‌فصل به‌وجود آمد که بیش از ۱۰ بازیکن ما در تعطیلات نیم‌فصل مبتلا به کرونا شدند و به همین‌خاطر از نظر بدنی اُفت کردند و نتوانستیم از آن مقطع تعطیلات برای آماده‌سازی استفاده کنیم ولی سعی داریم در طول فصل وضعیت آنها را بهتر کنیم و خدا را شکر ۸-۷ روز است که آن بازیکنان برگشته‌اند و شرایط خوبی پیدا کرده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم با بیان اینکه سعی کردیم بازیکنان از نظر بدنی شرایط مطلوبی پیدا کنند، گفت: فردا قطعا یک مسابقه سخت برای ذوب‌آهن و البته آلومینیوم خواهد بود که امیدوارم ابتدا یک نمایش خوب از هر دو تیم ببینیم و بعد یک عملکرد خیلی بهتر همراه با امتیاز از بازیکنان آلومینیوم شاهد باشیم.

وی یادآور شد: با وجود اینکه بازی هفته قبل را واگذار کردیم، اما خدا را شکر شرایط خیلی خوبی داریم و مطمئنم فردا بازیکنانم آماده مسابقه با ذوب‌آهن هستند و می‌خواهیم یک نمایش خوب داشته باشیم.

خطیبی ادامه داد: هیچ موقع نمی‌توان بازی را پیش‌بینی کرد، اما اتفاقاتی که در نیم‌فصل برای ما افتاد، برای تیم گران تمام شد و بازیکنان هم سعی و تلاش کردند تا زودتر به تمرینات و شرایط بدنی مطلوب برگردند. در این مدت هم با چشم دیده‌ام که بازیکنان تمام تلاش خودشان را انجام می‌دهند تا هرچه زودتر در شرایط خوبی قرار بگیرند و فردا هم اطمینان دارم بازیکنانم تمام تلاش خود را خواهند داشت و یک بازی خوب از طرف تیم آلومینیوم می‌بینید.

وی درباره غایبان آلومینیوم برای دیدار با ذوب‌آهن ابراز کرد: چند بازیکن مصدوم مثل رامتین سلیمان‌زاده، علیرضا نقی‌زاده، امیر نوری و عباس یحیی‌بیگی در هفته گذشته داشتیم که خدا را شکر این نفرات رسیده‌اند، اما امیر هوشمند را به دلیل محرومیت و پوریا آریاکیا را به‌خاطر آسیب‌دیدگی دراختیار نداریم.

دیدگاه‌ها