کد خبر : 1814686 | 20 اسفند 1400 ساعت 00:05 | 19K بازدید | 2 دیدگاه

پیروزی مهم در لیگ کنفرانس اروپا

فرصت ده دقیقه‌ای علی‌جهان در پیروزی فاینورد

ملی‌پوش ایرانی فاینورد در دیدار مقابل پارتیزان بلگراد نیمکت‌نشین بود و در شب پیروزی پنج گله تیمش ده دقیقه فرصت بازی پیدا کرد.

فرصت ده دقیقه‌ای علی‌جهان در پیروزی فاینورد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ کنفرانس اروپا، تیم فوتبال فاینورد که علیرضا جهانبخش را در فهرست بازیکنان خود داشت، در ورزشگاه پارتیزان بلگراد مقابل این تیم صربستانی قرار گرفت.

علیرضا جهانبخش پس از حضور ثابت در دیدار پنج روز قبل لیگ اردیویسه هلند مقابل خرونینگن، در این مسابقه روی نیمکت قرار گرفت و در دقایق پایانی به میدان رفت.

این مسابقه با گل زودهنگام میزبان در دقیقه 13 نوید یک مسابقه پر گل را می‌داد و هفت دقیقه بعد تورنسترا، هم‌تیمی جهانبخش کار را به تساوی کشاند. در دقیقه 46 بار دیگر صربستانی‌ها با گل جوویچ پیش افتادند اما یک کامبک سنگین انتظار میزبان این مسابقه را می‌کشید.

دسرس در دقیقه 51، جیرترودیا در دقیقه 64، سینیسترا در دقیقه 71، و در نهایت تورنسترا در دقیقه 77 تیر خلاص را به پارتیزان زد و اسکوربرد نتیجه باورنکردنی 5-2 به نفع فاینورد را در صربستان نشان می‌داد.

 

1697652

 

درحالی‌که خیال کادرفنی فاینورد از پیروزی راحت بود به جهانبخش فرصت بازی رسید و کاپیتان تیم ملی ایران در ده دقیقه آخر بازی در ترکیب قرار گرفت. ستاره ایرانی فاینورد در این فصل لیگ کنفرانس اروپا هشت بار در رقابت‌های مراحل پلی‌آف و گروهی به میدان رفته که در این مدت توانسته چهار گل به ثمر برساند و یک پاس گل دهد.

تیم فوتبال فاینورد که سومین تیم جدول لیگ اردیویسه هلند است، در شرایطی مقابل پارتیزان بلگراد صربستان به پیروزی پر گل و ارزشمندی دست یافت که طی دو هفته گذشته هیچ بردی به دست نیاورده بود و این پیروزی می‌تواند آنها را برای ادامه رقابت‌ها با انگیزه‌تر کند.

دیدگاه‌ها