کد خبر : 1814690 | 20 اسفند 1400 ساعت 00:55 | 9.6K بازدید | 1 دیدگاه

نوریچ 1-3 چلسی: زندگی ادامه دارد

چلسی در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 3-1 نوریچ را شکست بدهد.

نوریچ 1-3 چلسی: زندگی ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، تنها ساعاتی پس از اینکه اعلام شد دارایی‌های رومن آبراموویچ از جمله باشگاه چلسی توقیف شده است، تیم توماس توخل موفق شد در هفته سی‌ام لیگ برتر با نتیجه 3-1 نوریچ را از پیش رو بردارد.
آبی ها بازی را بهتر آغاز کردند و تنها سه دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسیدند. روی ارسال میسون مونت از سمت راست بود که تروو چالوبا با ضربه سر دروازه میزبان را باز کرد.

1697648

در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 14، چلسی به گل دوم رسید. روی حرکت خوب کای هاورتز و پاس در عرض او بود که میسون مونت درون محوطه جریمه نوریچ صاحب موقعیت شد و با یک ضربه محکم کار را تمام کرد.

1697649

بعد از این گل بازی کم تب و تاب دنبال شد و در نهایت نیمه اول با همان دو گل به پایان رسید. 
نیمه دوم را چلسی بهتر آغاز کرد و می توانست خیلی زود به گل سوم برسد اما ضربه مونت را کرول به خوبی مهار کرد.
در ادامه این بازیکنان نوریچ بودند که حملات خطرناک تری داشتند و سرانجام در دقیقه 69 به گل رسیدند. برخورد توپ به دست چالوبا باعث شد تا داور بعد از استفاده از VAR نقطه پنالتی را نشان بدهد. تیمو پوکی پشت ضربه قرار گرفت و با یک ضربه بغل پای مطمئن، اختلاف را به حداقل کاهش داد.
در ادامه بازی متعادل دنبال شد و تیم میزبان به دنبال رسیدن به گل تساوی بود تا اینکه در اولین دقیقه از وقت های تلف شده، هاورتز گل سوم را برای چلسی به ثمر رساند. او که با پاس انگولو کانته صاحب موقعیت شده بود، با یک شوت محکم توپ را به طاق دروازه نوریچ کوبید و به این ترتیب چلسی 3-1 به پیروزی دست پیدا کرد.

1697650

با این پیروزی چلسی 56 امتیازی شد و جایگاهش در رتبه سوم جدول را تثبیت کرد. آرسنال با دو بازی کمتر و 48 امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد.
 

دیدگاه‌ها