کد خبر : 1814700 | 20 اسفند 1400 ساعت 09:33 | 4.7K بازدید | 1 دیدگاه

توخل: به عملکرد بازیکنانم در این شرایط افتخار می‌کنم

توماس توخل، سرمربی چلسی، می‌گوید تحریم رومن آبراموویچ تاثیر خاصی روی این تیم نداشته است.

توخل: به عملکرد بازیکنانم در این شرایط افتخار می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس به مصاف نوریچ رفت و با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
این پیروزی در حالی به دست آمد که روز گذشته اعلام شد آبراموویچ در فهرست افراد تحریم شده از سوی دولت بریتانیا قرار گرفته و اجازه فروش و انتقال مالکیت این باشگاه را ندارد. 
توخل پس از پایان بازی درباره شرایط ایجاد شده برای این باشگاه گفت:« فکر نمی‌کنم کسی نیاز داشته باشد متمرکزتر یا با انگیزه‌تر باشد. موقعیت‌های متفاوت بسیاری وجود دارد. امروز سردرگمی متفاوتی داشتیم و باید با تمام مسائلی که در ارتباط با تحریم‌ها صورت گرفته کنار می‌آمدیم.» 

 

1688837


او با اشاره به روند تیمش پس از اتفاقات رخ داده در سطح مدیریتی اظهار داشت:« همه چیز مثل روزهای دیگر سپری شد و ما روندی را که قبل از هر بازی داشتیم، طی کردیم. همه چیز سازماندهی شده و مشخص بود، همه کارها به روال سابق انجام شد، هرچند هیاهوی بسیاری در اطراف وجود داشت اما برنامه‌ریزی روزانه به ما کمک می‌کند.»
این مربی آلمانی با تمجید از عملکرد بازیکنان اضافه کرد:« ما به روند کاری روزانه خودمان ادامه دادیم. من خوشحالم که بازیکنان بار دیگر نشان دادند که دوست دارند به سختی کار کنند، به عنوان یک تیم خوب ظاهر شدند و توانستند یک پیروزی خارج از خانه دیگر به دست آورند. این بازی بسیار خوبی بود و کمک زیادی به ما می‌کند.»
سرمربی چلسی با اشاره به روحیه بالای شاگردانش ادامه داد:« این بازیکنان واقعا باید مورد تحسین قرار بگیرند. آنها شخصیت بسیار خوبی به نمایش گذاشتند، ما می‌توانیم به عملکردی که در این شرایط داشتند افتخار کنیم. این نشان می‌دهد که ما حق داریم به آنها اعتماد کنیم و فرهنگ این باشگاه درست است. بنابراین ما به همین مسیر ادامه می‌دهیم.»

دیدگاه‌ها