کد خبر : 1814830 | 20 اسفند 1400 ساعت 19:45 | 7.3K بازدید | 7 دیدگاه

چیزی برای گفتن از داوری ندارم

نویدکیا: ممکن بود بازی را از دست بدهیم

سرمربی سپاهان معتقد است در روزی که تیمش بازی خوبی انجام داد، ممکن بود نتیجه دیگری رقم بخورد.

نویدکیا: ممکن بود بازی را از دست بدهیم

به گزارش ورزش سه، تیم سپاهان موفق شد میزبان خود نساجی را با نتیجه سه بر یک شکست داده و صاحب دومین برد خود بعد از سه تساوی متوالی شود. محرم نویدکیا، سرمربی سپاهان در نشست خبری پس از این بازی گفت: نیمه اول خوبی داشتیم و سعی کردیم تا جایی که می توانیم بازی را خوب اداره کرده و از موقعیت هایمان استفاده کنیم. یکی از نکات مهمی که به دنبالش بودیم، توپگیری از هافبک های آنها در موقعیت سازی بود. این کار را خوب انجام دادیم و موقعیت هایی داشتیم و دو گل هم زدیم.

او ادامه داد: در نیمه دوم به دنبال تغییر دادن نوع بازی مان نسبت به زمان های گذشته بودیم. چیدمان را تغییر دادیم تا یک سبک دفاعی دیگر را هم امتحان کنیم. سعی کردیم پرس از جلو نداشته باشیم و یک مقدار از مرکز زمین این کار را انجام داده و خودمان را برای بازی های آسیایی آماده کنیم.

سرمربی سپاهان با تاکید به این موضوع که امکان تغییر نتیجه وجود داشت گفت: نساجی در نیمه دوم فوق العاده خوب بازی کرد و حتی ممکن بازی را از دست بدهیم. نساجی این شانس را داشت. توپ را به طور کامل در اختیار نساجی قرار داده بودیم و دلمان می خواست که ضدحملات خوبی درست کنیم ولی تیم حریف خیلی نمی توانست موقعیت ایجاد کند. واقعیت اما این است که بعد گل زیبایشان خیلی خوب توپ را داخل زمین به گردش درآوردند و به دنبال استفاده از فضاهای موجود بودند.

نویدکیا خاطرنشان کرد: باید از ضدحملاتمان بهتر استفاده می کردیم چون فضاهای خوبی به ما داده می شد. روی هم رفته از همه بچه ها تشکر می کنم. همه تلاش خود را کردند و نشان دادند که از نظر بدنی شرایط خوبی دارند. توانستیم این بازی مهم و خیلی سخت را پیروز شویم و این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم و از بچه ها تشکر می کنم.

او در پاسخ به این سوال که چه نظری در مورد داوری دارد گفت: هیچ وقت در این مورد صحبت نکرده ام و چیزی برای گفتن از داوری ندارم!

دیدگاه‌ها