کد خبر : 1814942 | 21 اسفند 1400 ساعت 12:53 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش ادامه‌دار با سوپرگل از زاویه بسته؛

ترکمان، جوان‌ترین خانم گل تاریخ لیگ ایران؟

پدیده‌ی 19 ساله فوتسال زنان ایران در آستانه‌ی خلق یک رکورد ویژه به نام خود است.

ترکمان، جوان‌ترین خانم گل تاریخ لیگ ایران؟

به گزارش "ورزش سه" مارال ترکمان که بعد از تغییر رشته از فوتبال به فوتسال در سه فصل گذشته لیگ برتر فوتسال زنان ایران خوش درخشیده و عملکردی ویژه را از خود به جای گذاشته و توانسته به پیراهن تیم ملی برسد، در فصل جاری در لباس نصر فردیس کرج رویای خانم گلی را دنبال می‌کند و هر بازی به رویای خود نزدیک‌تر می‌شود.

ترکمان بعد از دو فصل حضور در سایپا، در لیگ هفدهم تصمیم به پیوستن به نصر فردیس گرفت و این بازیکن 19 ساله یکی از عوامل موفقیت تیم کرجی در این فصل فوتسال زنان به شمار می‌رود.

ستاره‌ی گلزن نصری‌ها که در این فصل مهره‌ای قابل‌اتکا و بی‌جانشین در ترکیب تیم کرجی بوده، روز گذشته توانست در برتری 5 گله تیمش مقابل فرهان ملارد سهیم باشد و با گلزنی خود، شمار گل‌هایش را در این فصل فوتسال زنان به عدد 18 رساند.

او حالا با 18 گل زده هم‌تراز با فریده رهی از هیات فوتبال رودان (که تیمش در مرحله‌ی حذفی حضور ندارد) امیدوار به درخشش در مرحله‌ی نیمه‌نهایی است تا به تنهایی صدرنشینی جدول گلزنان را به دست آورد و در 19 سالگی، کفش طلای فوتسال زنان ایران را کسب کند.

گفتنی است که مارال ترکمان خواهر مهدی ترکمان مدافع چپ تیم فوتبال مس رفسنجان است و در خانواده‌ای فوتبالی پرورش یافته و حالا در لیگ فوتسال زنان مشغول درخشش است.  

عکاس: غزل خدام

دیدگاه‌ها