کد خبر : 1814961 | 21 اسفند 1400 ساعت 14:30 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

اولین گل این فصلم را زدم

اسد بیگی: تارتار گفت تو پشت پنالتی بایست

سینا اسد بیگی با زدن گل چهارم به آلومینیوم تیر خلاص این دیدار را در دقایق پایانی زد.

اسد بیگی: تارتار گفت تو پشت پنالتی بایست

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن با ارائه یک بازی زیبا در برابر آلومینیوم اراک به یک پیروزی پرگل رسید. هافبک سبزپوشان  که از برد ۴-۰ کاملا شارژ است در این باره می‌گوید: با بچه‌ها عهد کرده بودیم که بازی خوبی انجام دهیم. ما می‌دانستیم که آلومینیوم در هفته‌های اخیر شرایط خوبی نداشته و از موقعیت استفاده کردیم و خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم. تیم ما به شرایط خوب برگشته و در ۴ بازی اخیر پشت سر هم نتیجه گرفتیم. هم آمده بودیم ببریم و هم آلومینیوم چون تحت فشار بود آمده بود که هر طور شده از این بازی امتیاز بگیرد اما توانستیم از موقعیت ها استفاده کنیم، تیم ما همه جوره سرتر بود. تمام بچه ها با انگیزه کار کردند.

او در مورد درگیرانه بودن این دیدار و تعداد کارت‌های بالا که داور نشان داد ادامه داد: یکی از بچه های آلومینیوم عصبی شده بود و همین موضوع باعث ایجاد تشنج در بازی شد. بعد هم که کارت گرفت و درگیری های ایجاد شد، حتی بین کادر خودشان هم دعوا شده بود.

این بازیکن که از روی نقطه پنالتی گل چهارم ذوب‌آهن را به ثمر رساند، عنوان کرد: در روزهای اخیر روی روال بدشانسی افتاده بودم. در بازی با فولاد توپی که فرستادم روی ریباند تبدیل به گل شد. یکی از توپ هایم از بغل تیر رد شد ولی در این بازی بالاخره پنالتی را تبدیل به گل کردم‌. همیشه قبل بازی روی پنالتی زدن تمرین می کنیم، پنالتی زن معمولا با توجه به تمرینات انتخاب می شود. روز قبل بازی آقای تارتار گفت گزینه اول پنالتی در این بازی هستی و وقتی این اتفاق افتاد گفت سینا این ضربه را بزند که تبدیل به گل کردم. امسال اولین گلم را زدم، انشاءالله که ادامه دار باشد.

او در مورد تک رقمی شدن رتبه ذوب‌آهن به واسطه این پیروزی نظرش را اینگونه بیان کرد: در حال حاضر شرایط ما خیلی خوب شده تیم همدل و نتایج رو به روال است. تیممان از لحاظ ساختاری به نظم رسیده، حریفان باید از بازی مقابل ما بترسند، در ادامه هم یک نیم نگاه به بالای جدول داریم.

اسدبیگی در پایان در مورد دیدار هفته آینده افزود: بازی مقابل مس رفسنجان با توجه به شرایط آب و هوا در سرچشمه خیلی سخت است. قطعا در آن بازی هم برای برد می رویم. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد، دست پر بر می گردیم.

دیدگاه‌ها