کد خبر : 1815032 | 21 اسفند 1400 ساعت 19:56 | 5.3K بازدید | 1 دیدگاه

هوفنهایم ۱-۱ بایرن؛ امان از این‌ همه فرصت‌سوزی

بایرن مونیخ در دیداری که موقعیت‌های زیادی روی دروازه هوفنهایم خلق کرد نهایتاً با نتیجه 1-1 برای این تیم متوقف شد.

هوفنهایم ۱-۱ بایرن؛ امان از این‌ همه فرصت‌سوزی

به گزارش "ورزش سه"، صدرنشین رقابت‌های بوندس‌لیگا یعنی بایرن‌مونیخ امروز در چارچوب هفته بیست و ششم این مسابقات مهمان هوفنهایم بود؛ در پایان این بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

هوفنهایم شروع بهتری داشت و در دقیقه 5 آندره کراماریچ در دو مرحله می‌توانست دروازه بایرن مونیخ را باز کند اما این بازیکن به شکل عجیبی فرصت‌سوزی کرد. ضربه اول در مصافی تک به تک توسط مانوئل نویر برگردانده شد و توپ دوم نیز بعد از برخورد به مدافعان به کرنر رفت.

1698033

در دقیقه 10 این بایرن مونیخ بود که می‌توانست گل برتری را به ثمر برساند اما ضربه والی سرژ گنابری با واکنش خوب دروازه‌بان هوفنهایم همراه شد. ‌

در دقیقه 13 ارسال سرژ گنابری می توانست با گل به خودی مدافع هوفنهایم همراه شود اما توپ به تیر دروازه برخورد کرد و راهی کرنر شد.

در دقیقه 32 این هوفنهایم بود که برخلاف جریان بازی موفق شد گل اول را به ثمر برساند. ارسال دیوید راوم با ضربه تمام کننده کریستوف باومگارتنر همراه شد تا نتیجه 1-0 شود.

1698036

در حالی‌که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد بایرن مونیخ توانست در سومین دقیقه وقت‌های اضافه گل تساوی را به ثمر برساند. ارسال جاشوا کیمیش با ضربه تمام کننده رابرت لواندوفسکی همراه شد تا نیمه اول با نتیجه 1-1 تمام شود.

1698038

بایرن مونیخ در در نیمه دوم شروعی هجومی داشت و می توانست در همان ابتدا توسط لروی سانه به گل برتری برسد اما ضربه آرام این بازیکن در مصافی تک به تک با دروازه هوفنهایم با اختلاف بیرون رفت.

در دقیقه 60، باز هم لروی سانه می‌توانست برای بایرن‌مونیخ گلزنی کند اما ضربه این بازیکن با واکنش استثنایی باومن همراه شد تا بازی با همان نتیجه تساوی ادامه پیدا کند.

در دقیقه 68 شاهد یک فرصت‌سوزی دیگر این‌بار از سوی سرژ گنابری بودیم. این بازیکن در مصافی تک به تک با دروازه هوفنهایم توپ را به تیر کوبید.

1698037

در دقیقه 72 یک موقعیت به شکل ناباورانه‌ای برای بایرن مونیخ از دست رفت. ضربه توماس مولر در آستانه ورود به دروازه هرطور که بود بعد از برخورد به مدافع هوفنهایم توسط دروازه‌بان این تیم جمع شد. این در حالی بود که مولر و دیگر بازیکنان بایرن مونیخ اعتقاد داشتند که خطای هند رخ داده و داور باید اعلام پنالتی می‌کرد.

در ادامه بازی بایرن مونیخ هر چه زد به در بسته خورد و نتوانست گل برتری را به ثمر برساند تا شاگردان یولیان ناگلزمان دو امتیاز حساس دیگر را از دست داده باشند.
 

دیدگاه‌ها