کد خبر : 1815053 | 21 اسفند 1400 ساعت 21:14 | 4.1K بازدید | 1 دیدگاه

ناگلزمان: ما به سه امتیاز نزدیک‌تر بودیم

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ‌ به توقف تیمش مقابل هوفنهایم واکنش نشان داد.

ناگلزمان: ما به سه امتیاز نزدیک‌تر بودیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امروز در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم بوندس‌لیگا به مصاف هوفنهایمی رفت که در هفته‌های اخیر نتایج فوق العاده‌ای کسب کرده بود. باواریایی‌ها در بازی امروز موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف خود ایجاد کردند اما در تبدیل آنها به گل ناکام بودند تا بازی با نتیجه تساوی تمام شود و دو امتیاز حساس برای شاگردان یولیان ناگلزمان از دست برود.

یولیان ناگلزمان در پایان بازی گفت: "هر دو تیم می‌خواستند بازی را ببرند. ما سه گل آفساید به ثمر رساندیم که میلی متری بودند، اما همه تصمیمات درستی بود. در نهایت خوش شانسی برای هیچ‌یک از دو تیم وجود نداشت. ما کمی به 3 امتیاز نزدیکتر بودیم، اما تساوی خیلی بی ارزش نبود.

1698081

بازی جالبی برای تماشاگران بود. ما در 20 دقیقه اول خیلی خوب کار کردیم، 2 موقعیت بزرگ داشتیم و باید جلو می‌افتادیم. سپس کمی صبر خود را در ضدپرسینگ و بازی از دست دادیم."

وضعیت آلفونسو دیویس: "او برای دو، سه یا چهار هفته دیگر از میادین دور خواهد بود. معاینه‌ای که روی او انجام شد، نشان داد که بهترین حالت برایش رخ داده و ما از این موضوع خوشحال هستیم. امیدوارم که آلفونسو هرچه زودتر به میادین بازگردد."

دیدگاه‌ها