کد خبر : 1815143 | 22 اسفند 1400 ساعت 14:29 | 10.4K بازدید | 3 دیدگاه

طهماسبی: روح فوتبال آزار دیده، عذر می‌خواهیم

واکنش مدیر آکادمی پیکان به نزاع لیگ نوجوانان

مدیر آکادمی باشگاه پیکان نسبت به اتفاقات رخ داده در دیدار پایانی نوجوانان ابراز ناراحتی کرد.

واکنش مدیر آکادمی پیکان به نزاع لیگ نوجوانان

به گزارش "ورزش سه"، انتشار تصاویری از نزاع دسته‌جمعی در دیدار پایانی لیگ نوجوانان میان اعضای دو تیم پیکان و آکادمی کیا جنجال بزرگی را به وجود آورد. ویدئوی این درگیری در فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشت و موجب ناراحتی اهالی فوتبال شده است.
در این شرایط محمدرضا طهماسبی کاپیتان و مدیر سابق تیم فوتبال پیکان که هم اکنون در سمت مدیر آکادمی این باشگاه فعالیت می‌کند، در خصوص درگیری های پیش آمده بعد از دیدار نوجوانان پیکان و آکادمی کیا  گفته است: بسیار ناراحتم در روزی که باید بابت قهرمانی در لیگ نوجوانان به جشن و پایکوبی می پرداختیم، شاهد اتفاقات تلخی بودیم. رخ دادن چنین موضوعاتی در فوتبال و به خصوص فوتبال پایه‌ هرگز مورد تایید نیست و ما نیز این مساله را محکوم می کنیم.
او ادامه داد: باشگاه پیکان همواره اخلاق گرایی را سرلوحه کار خود قرار داده و در همه تیم های خود سعی داشتیم از حاشیه دوری کنیم. رویه باشگاه پیکان در حوزه فوتبال پرورش استعدادها و توجه به فوتبال پایه بوده و هست. همین حالا تیم نوجوانان ما قهرمان شده، تیم جوانان و امیدمان نیز در آستانه قهرمانی هستند. بازیکنانی از تیم های پایه فوتبال پیکان رشد کردند و حالا در تیم های بزرگ لیگ برتری توپ می زنند هم برهمگان مشخص هستند. در این شرایط چنین مسائل حاشیه ای را هرگز نمی پذیریم.
کاپیتان و مدیر اخلاق‌مدار سابق تیم فوتبال پیکان همچنین گفت: صحنه هایی که عصر شنبه پیش آمد، آنقدر ناراحت کننده بود که حتی فرصتی برای پرداختن به مقصران این درگیری وجود ندارد. احساس من این است که روح فوتبال آزار دیده و باید بابت این امر از همه اهالی فوتبال عذرخواهی و آرزو کنیم که دیگر چنین مسائلی را در فوتبال شاهد نباشیم.
طهماسبی در پایان افزود: باشگاه پیکان با افرادی که در این درگیری شرکت داشتند، برخورد لازم را انجام خواهد داد. ما از روح جوانمردی حمایت می کنیم و کمیته انضباطی باشگاه برای تنبیه خاطیان اقدام خواهد کرد.

دیدگاه‌ها