کد خبر : 1815248 | 23 اسفند 1400 ساعت 09:41 | 26.8K بازدید | 5 دیدگاه

سیوانه: آزمون کیفیت را به بازی می آورد

سردار آزمون با وجود همه تلاش ها در حضور تعویضی در بازی با کلن نتوانست مانع از شکست یک بر صفر تیمش شود.

سیوانه: آزمون کیفیت را به بازی می آورد

به گزارش "ورزش سه"، او با وجود حضور کوتاه مدت در زمین موقعیت های خوبی را برای گلزنی به دست آورد اما نتوانست از هیچ یک از آنها بهره ببرد و در پایان به همراه هم تیمی هایش مغموم زمین بازی را ترک کرد. این دومین حضور او در ترکیب بایر در بازی های بوندس لیگا بود چرا که پیش از این در مصاف با بایرن مونیخ هم دقایقی کوتاه بازی کرد. هر چند در برابر کلن فرصت بیشتری برای بازی پیدا کرد چرا که از دقیقه 64 وارد میدان شد و حضور 26 دقیقه ای در بازی با کلن داشت.

با وجود فرصت هایی که سردار آزمون در این بازی از دست داد سرمربی بایرلورکوزن از عملکرد مهاجم تیم ملی فوتبال ایران راضی به نظر می رسد. او نیمه پر لیوان را می بیند و می داند سردار آزمون چه کیفیتی دارد و با روشن شدن موتور گلزنی اش او و بایرلورکوزن را به هدف خواهد رساند.

جرارد سیوانه سرمربی بایرلورکوزن در واکنش به بازی سردار آزمون در مصاف با کلن گفت: «آزمون مسیرهای خوبی برای دویدن ارائه داد و فعالیت کرد. کمی طول کشید تا وارد ریتم بازی شود. سردار آزمون کیفیت را با خود به بازی می آورد، فقط کمی زمان بیشتری نیاز دارد تا با ریتم بازی هماهنگ شود. او به زودی به روزهای اوجش می رسد.»

دیدگاه‌ها