کد خبر : 1815280 | 23 اسفند 1400 ساعت 15:01 | 62.5K بازدید | 11 دیدگاه

آن عکس فتوشاپ است!

واکنش رسمی به خط‌کشی عجیب حافظیه شیراز

هیات فوتبال استان فارس نسبت به تصویر منتشر شده در فضای مجازی واکنش نشان داد.

واکنش رسمی به خط‌کشی عجیب حافظیه شیراز

به گزارش "ورزش سه" یکی از ورزشگاه‌های پرماجرای در لیگ بیست و یکم، ورزشگاه حافظیه، محل برگزاری دیدارهای خانگی فجرسپاسی در شیراز است که کیفیت پایین چمن آن باعث انتقادات اکثریت تیم‌های لیگ برتری شده و مدیران ورزشی شیراز در تکاپو برای فراهم کردن ورزشگاه پارس هستند تا مشکلات زیرساختی برای میزبانی‌های فجر و قشقایی در لیگ برتر و لیگ یک به حداقل برسد.

از صبح امروز تصویری در فضای مجازی منتشر شده که خط‌کشی عجیب و نامنظم ورزشگاه حافظیه شیراز را در مصاف تیم‌های فجرسپاسی و شهرخودرو خراسان نشان می‌دهد، تصویری که با تکذیب مدیران هیات فوتبال استان فارس همراه شد.

یکی از مدیران هیات فوتبال استان فارس در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن پذیرش مشکلات چمن و کیفیت آن، تصویر منتشره را فتوشاپ دانست و از تایید خط‌کشی انجام شده توسط فریدون اصفهانیان ناظر مسابقه فجرسپاسی-شهرخودرو خبر داد؛ ضمن این‌که او توضیح داد که زمین مسابقه برای افزایش کیفیت چمن، پیش از شروع غلتک شده و آبیاری صورت گرفته تا چمن ورزشگاه نرم‌تر برای بازی دو تیم شود.

1698541

از صبح امروز این تصویر در فضای مجازی وایرال شده و ظاهرا همه را به اشتباه انداخته است تصویری که به ادعای مدیران فوتبال استان فارس فتوشاپی یا ناشی از لرزش دست عکاس است.

گفتنی است که با توضیح این مسئول هیات فوتبال استان فارس، ورزشگاه پارس شیراز در حال بازسازی است و احتمالاً در هفته‌ی دولت سال 1401 (شهریورماه) به بهره‌برداری خواهد رسید.

1698545

تصویر ارسالی از شیراز خطی که در تصویر قابل مشاهده است فاقد کج و معوجی تصویر قبلی است.

دیدگاه‌ها