کد خبر : 1815452 | 24 اسفند 1400 ساعت 15:52 | 8.1K بازدید | 2 دیدگاه

فراموشی حادثه تلخ؛ بازگشت اریکسن به لیست دانمارک

کریستین اریکسن، پس از ایست قلبی در رقابت های یورو 2020 برای اولین بار در لیست تیم ملی دانمارک قرار گرفت.

فراموشی حادثه تلخ؛ بازگشت اریکسن به لیست دانمارک

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای ابتدایی برگزاری رقابت های یورو 2020 بود که در جریان مسابقه دانمارک و فنلاند، کریستین اریکسن در دقایق پایانی نیمه اول دچار حمله قلبی و در ادامه نقش بر زمین شد. در دقایق ابتدایی به نظر می رسید حادثه تلخی در انتظار این بازیکن و دنیای فوتبال باشد، اما حضور به موقع کادر پزشکی و انتقال کریستین اریکسن به بیمارستان باعث شد جان این بازیکن نجات پیدا کند.

1680548

بعد از آن حادثه و به علت قوانین موجود در فوتبال ایتالیا، مدیران اینتر با فسخ قرارداد کریستین اریکسن موافقت کردند و بدین ترتیب ستاره اسبق تاتنهام برای تمرین و رسیدن به مرز آمادگی راهی کمپ باشگاه های سابق خود یعنی اودنسه و آژاکس شد. اما در ادامه تیم لیگ برتری برنتفورد برای جذب کریستین اریکسن اقدام کرد و این هافبک خلاق برای بازگشت به فوتبال راهی انگلیس شد. اریکسن برای اولین در تاریخ 26 فوریه 2022 و در دیدار برابر نیوکاسل در میدان ظاهر شد و 38 دقیقه بازی کرد. 

حالا کسپر هولمند، سرمربی تیم ملی دانمارک تصمیم گرفته از کریستین اریکسن در بازی های دوستانه آینده مقابل هلند و صربستان در لیست خود استفاده کرده و شانس حضور در ترکیب تیم ملی را به این بازیکن دوباره اهدا کند. در صورت بازگشت کریستین اریکسن به روزهای اوج، گزینه ای در قرارداد او با برنتفورد وجود دارد که تا تابستان 2023 تمدید شود.

دیدگاه‌ها