کد خبر : 1816890 | 07 فروردين 1401 ساعت 09:26 | 36.8K بازدید | 3 دیدگاه

جشن باشکوه با گلزنی

بازگشت رویایی ستاره دانمارکی؛ اریکسن اینجاست (عکس)

کریستین اریکسن، ستاره تیم ملی دانمارک، بازگشتی خاطره‌انگیز به ترکیب این تیم را رقم زد.

بازگشت رویایی ستاره دانمارکی؛ اریکسن اینجاست (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دانمارک شب گذشته در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی هلند رفت و با نتیجه 2-4 برابر این تیم شکست خورد. 
آخرین حضور کریستین اریکسن در ترکیب تیم ملی کشورش به 287 روز قبل برمی‌گردد. روز سختی که فوتبال‌دوستان در سراسر دنیا را در بهت و نگرانی فرو برد. 
در جریان دیدار برابر تیم ملی فنلاند در رقابت‌های یورو 2020، این بازیکن روی زمین افتاد و به مدت سه یا چهار دقیقه همه چیز از دست رفته به نظر می‌رسید. هیچکس فکرش را نمی‌کرد که بار دیگر بتواند او را در پیراهن تیم ملی دانمارک در زمین فوتبال ببیند. 
با این حال شرایط تغییر کرد و پشتکار و تلاش اریکسن جواب داد تا او شب گذشته بین دو نیمه دیدار برابر تیم ملی هلند بار دیگر برای تیم ملی کشورش به زمین بیاید. 

 

1701234


هزار هوادار دانمارکی که برای تماشای این بازی دوستانه به ورزشگاه آمده بودند تنها 114 ثانیه صبر کردند تا متوجه شوند که کیفیت بازی اریکسن هیچ تغییری نکرده و او هنوز هم می‌تواند ناجی تیم ملی کشورشان باشد. 
شاید بهترین توصیف متعلق به کسپر هولمند، سرمربی تیم ملی دانمارک، باشد که یک سال گذشته برای این بازیکن را فیلمی ترسناک و در عین حال افسانه‌ای فراموش نشدنی توصیف کرد و پس از پایان بازی استقبال گرمی از او کرد. 

 

1701235


وقتی که آندریاس اولسن توپ را در ورزشگاه یوهان کریوف آرنا با یک کات بک به اریکسن رساند و او موفق شد آن را به گوشه بالایی دروازه بدوزد، تمامی تردیدها و نگرانی‌ها از بین رفت. نباید فراموش کرد که این اولین لمس توپ ستاره دانمارکی در جریان بازی پس از حضورش در میدان بود. هولمند پس از پایان بازی گفت:« او برگشته و بهترین روزهای فوتبال را پیش رویش دارد.»

 

1701236


شاید خواست سرنوشت هم این بوده که اریکسن بار دیگر در زمین بازی حضور پیدا کند، فصل قدیمی را بسته و فصل جدیدی از زندگی حرفه‌ای خود را آغاز کند. در زمینی که اولین بار در آنجا نبوغش را به رخ فوتبال اروپا کشید. 
شب گذشته وقتی گوینده ورزشگاه نام این بازیکن را صدا کرد، فریاد و تشویق هواداران حاضر به گوش می‌رسید و تصویری از او روی نمایشگر به چشم می‌خورد که پیام «خوش برگشتی» زیر آن دیده می‌شد. 
هولمند پس از پایان بازی گفت که این شب را تا همیشه به خاطر خواهد داشت. احتمالا نه فقط او و سایر اعضای تیم ملی دانمارک، بلکه تمام دنیای فوتبال شب گذشته را همیشه به خاطر خواهند داشت، شبی که بازگشتی رویایی و باورنکردنی را رقم زد.

دیدگاه‌ها