کد خبر : 1815554 | 25 اسفند 1400 ساعت 11:24 | 14.2K بازدید | 3 دیدگاه

حضور در رختکن با لباس مبدل؛

اتفاق جالب برای فلیکس و گریزمان در اولدترافورد

دو ستاره‌ی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید بعد از اتمام مسابقه‌ی تیم‌شان برابر منچستریونایتد، پیراهن‌های خود را با یکدیگر عوض کردند.

اتفاق جالب برای فلیکس و گریزمان در اولدترافورد

به گزارش "ورزش سه" پس از اتمام دوئل برگشت رقابت منچستریونایتد و اتلتیکو مادرید که با برتری یک گله مادریدی‌ها به پایان رسید تا شاگردان سیمئونه راهی جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا شوند، بازیکنان اتلتیکو در ورزشگاه خانگی حریف به جشن و پایکوبی پرداختند و به سوی حدود 3 هزار هوادار خود در ورزشگاه الدترافورد رفتند.

ادامه‌ی جشن صعود شاگردان سیمئونه بعد از شادی در کنار هواداران، در رختکن برگزار شد و آن‌ها در رختکن ورزشگاه الدترافورد سرود صعود سر دادند و علی‌رغم گذر از یک بازی پرفشار و نفسگیر، با انگیزه و انرژی بالا جشن صعود خود را برگزار کردند.

نکته‌ی جالب‌توجه تغییر پیراهن آنتوان گریزمان و ژائو فلیکس بعد از پیروزی مقابل منچستریونایتد بود؛ چرا که در رختکن اتلتیکو مادرید، گریزمان پیراهن فلیکس را به تن کرده و بالعکس ستاره‌ی پرتغالی پیراهن آنتوان گریزمان را به تن دارد.

گفتنی است که در مسابقه‌ی شب گذشته فلیکس نمایش نسبتاً خوبی را از خود نشان داد و گریزمان نیز توانست سازنده‌ی گل صعود تیمش برای رنان لودی باشد.

دیدگاه‌ها