کد خبر : 1815582 | 25 اسفند 1400 ساعت 13:49 | 16.8K بازدید | 2 دیدگاه

فردیناند:

هالند و امباپه هم مشکل یونایتد را حل نمی‌کنند

ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که مشکل این تیم با خرید کیلیان امباپه و ارلینگ هالند حل نمی‌شود.

هالند و امباپه هم مشکل یونایتد را حل نمی‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، شکست منچستریونایتد برابر اتلتیکو مادرید و حذف این تیم از لیگ قهرمانان باعث شد که شرایط برای بازیکنان و کادر فنی سخت‌تر از قبل شود. 
شیاطین سرخ شب گذشته در ورزشگاه خانگی خود با یک گل برابر شاگردان دیه‌گو سیمئونه شکست خوردند و تلاش آنها برای باز کردن دروازه حریف نیز تاثیری نداشت. 
بسیاری باور دارند که یونایتد باید به صورت جدی برای جذب یک مدافع میانی، یک هافبک میانی و یک مهاجم اقدام کند اما فردیناند باور دارد که مشکلات این تیم با خرید بازیکنان جدید قابل حل نیست. 
این ستاره سابق یونایتد به بی تی اسپورت گفت:«مردم درباره این که چقدر طول می‌کشد تا یونایتد بار دیگر به باشگاهی درجه یک تبدیل شود صحبت می‌کنند اما این که تاریخ مشخصی برای این موضوع تعیین کنیم واقعا دشوار است.» 

 

1698919


او با اشاره به این موضوع که یونایتد باید در انتهای فصل مربی جدیدش را انتخاب کند اظهار داشت:«وقتی مربی درست را در اختیار بگیرید، باید حداقل دو یا سه سال فرصت بدهید تا بتوان برای کسب جام رقابت کرد. لیورپول و منچسترسیتی در حال حاضر به ثبات رسیده‌اند اما این روند برای ما ممکن است تا چهار سال طول بکشد.»
فردیناند با اشاره به اهمیت سرمربی تیم اضافه کرد:«این که چه بازیکنانی در کنار هم باشند و چه استعدادهایی را جذب کنید مهم نیست، شما به کسی نیاز دارید که از این استعدادها استفاده کند. شما به مربی‌ای نیاز دارید که بتواند همه این افراد را در کنار هم حفظ کند. اگر کیلیان امباپه یا ارلینگ هالند را هم بخرید، یونایتد قهرمان لیگ نخواهد شد. همه چیز باید به صورت اساسی درست شود.»

دیدگاه‌ها