کد خبر : 1815647 | 25 اسفند 1400 ساعت 21:30 | 10.5K بازدید | 2 دیدگاه

ونگر: امباپه من را یاد پله می‌اندازد

آرسن ونگر، سرمربی اسبق آرسنال کیلیان امباپه را با پله، اسطوره فوتبال برزیل مقایسه کرده است.

ونگر: امباپه من را یاد پله می‌اندازد

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه در سال‌های اخیر عملکرد درخشانی در ترکیب تیم ملی فرانسه و پاری‌سن‌ژرمن داشته و در همین سن 23 سالگی به افتخارات بزرگی در دنیای فوتبال دست یافته است. آرسن ونگر، سرمربی پرافتخار و اسبق آرسنال به تمجید از هموطن خود پرداخته و حتی مدعی شد کیلیان امباپه از نظر فنی در شرایط بهتری از ارلینگ هالند، گلزن نروژی دورتموند قرار دارد.

1697448

آرسن ونگر گفت: "وقتی برای اولین بار بازی کیلیان امباپه را در تلویزیون دیدم؛ حس کردم او بازیکنی مانند پله است. به نظر من کیلیان امباپه از نظر فنی کمی از ارلینگ هالند جلوتر است. او بازیکنی فانتزی بوده و نباید فقط سرعت او را در نظر گرفت. کیلیان امباپه از هوش بالا، کیفیت فنی خوب، زمان بندی مناسب در دوندگی و آنالیز سریع جریان مسابقه برخوردار بوده و همچنین روحیه این بازیکن نیز فوق العاده است.

 

انتقال لوئیس دیاز به لیورپول؟ شما نمی‌توانید شانس کسب چهارگانه برای مرسی سایدی‌ها را به‌طور کامل رد کنید و هنوز این امکان برای لیورپول وجود دارد. من می‌گویم با خرید لوئیس دیاز ممکن است این اتفاق رخ دهد و من سبک بازی او را خیلی دوست دارم. دیاز بازیکنی متحرک و جنگنده بوده که در امر گلزنی نیز موفق بوده است.  او یک بازیکن مدرن است و در کل باید بگویم که به سبک بازی این بازیکن علاقه زیادی دارم."

دیدگاه‌ها