کد خبر : 1815697 | 26 اسفند 1400 ساعت 12:15 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: آماده جنگیدن برای کسب سهمیه CL هستیم

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام‌ می‌گوید تیمش آماده است تا با تمام وجود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بجنگد.

کونته: آماده جنگیدن برای کسب سهمیه CL هستیم

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام شب گذشته دیدار عقب افتاده برابر برایتون در چارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ برتر را برگزار کرده و موفق شد با دو گل برابر این تیم به پیروزی برسد. 
تاتنهام با این نتیجه در جایگاه هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفت و حالا تنها سه امتیاز با آرسنال فاصله دارد که در رده چهارم ایستاده است. 
کونته پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« فکر می‌کنم عملکرد خوبی در این بازی داشتیم. این تیم نمایش خوبی ارائه کرد. ما در چند هفته اخیر پیشرفت زیادی را از این تیم شاهد بودیم. در چند بازی اخیر گل‌های بسیاری به ثمر رساندیم. این یعنی ما در حال پیشرفت هستیم و سعی می‌کنیم فاصله با صدر جدول را کم کنیم.»

 

1684378


او با اشاره به سبکی که در این تیم به کار گرفته اظهار داشت:« این که بلندپرواز باشید درست است و من سعی کردم این بلندپروازی را به بازیکنان منتقل کنم. ما هدف سختی در پیش داریم، رسیدن به جایگاه چهارم آسان نیست اما من حس می‌کنم که ما آماده هستیم برای رسیدن به این هدف در هر بازی بجنگیم. گاهی پیش می‌آید که در بازی‌هایی ببازید؛ مثل بازی با یونایتد که حقمان شکست نبود. روز یک‌شنبه بازی مهمی با وستهام داریم که آنها هم هدفی مشابه ما دارند.»
این مربی ایتالیایی از بازی هری کین تمجید کرده و ادامه داد:« ما بسیار بسیار خوشحالیم که او گل‌های زیادی می‌زند. شما به‌خوبی می‌دانید که وقتی او فصل را شروع کرد مشکل داشت اما حالا ما خوشحالیم من به عنوان یک سرمربی می‌دانم که مهاجمی در کلاس جهانی دارم که می‌تواند در هر بازی گل بزند. حضور هری در تیم باعث قدرتمندتر شدن تیم می‌شود.»

دیدگاه‌ها