کد خبر : 1815762 | 26 اسفند 1400 ساعت 16:58 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

اولین گل؛ آل کثیر و ضربه غیر قابل مهار

تیم آلومینیوم اراک با گل علی آل کثیر تیم تراکتور را یک بر صفر شکست داد و بعد از شکست 4-0 ‌برابر ذوب آهن طعم شیرین پیروزی را بعد از هفته‌های متوالی چشید.

اولین گل؛ آل کثیر و ضربه غیر قابل مهار

به گزارش "ورزش سه"، علی آل کثیر که در دور رفت بازی‌ها در ترکیب تیم نساجی حضور داشت و در بازی حساس با استقلال در استادیوم آزادی یک موقعیت حساس را از دست داده بود؛ در ترکیب آلومینیوم اراک تا پیش از این بازی موفق به گل زنی نشده بود؛ اما گل او در بازی امروز دو منظوره بود. چرا که موجب شد تا او اولین گل خود را در فصل جاری جشن بگیرد و از سویی آلومینیوم اراک بعد از هفته‌های متوالی طعم شیرین پیروزی را چشید.

نکته جالب اینکه علی آل کثیر پیش از اینکه دروازه محمدرضا اخباری را باز کند یک موقعیت خوب تک به تک را از دست داد اما ثانیه‌هایی بعد روی ارسال از سمت راست با شدت هر چه تمامتر به توپ ضربه زد و روی این ضربه دیگر کاری از دست دروازه‌بان تراکتور بر نمی‌آمد.

علی آل کثیر بعد از باز کردن دروازه تراکتور از فرط شادی پیراهن خود را درآورد که داور به او کارت زرد نشان داد اما بعد از شادی سجده شکر به‌جا آورد به این‌خاطر که از دست دادن موقعیت‌ها، فشار زیادی را روی او آورده بود. آل کثیر با این ضربه نشان داد اگر موقعیت به‌خوبی برای او مهیا شود؛ می‌تواند ضرباتی به توپ بزند که غیر قابل مهار باشد.

دیدگاه‌ها