کد خبر : 1815790 | 26 اسفند 1400 ساعت 18:49 | 550.8K بازدید | 29 دیدگاه

برخورد گوهری با یامگا و جنجال بزرگ؛

کارشناسی صحنه مشکوک به پنالتی دربی

برخورد یامگا و احمد گوهری مهم‌ترین صحنه مشکوک داوری نیمه اول شهرآورد بوده است.

کارشناسی صحنه مشکوک به پنالتی دربی

به گزارش "ورزش سه"، د‌ر دقیقه 8 بازی پرسپولیس و استقلال، زمانی که گوهری ضربه ارسلان مطهری را دفع کرد، برخوردی با یامگا داشت که به‌زعم کادرفنی، بازیکنان و البته هواداران استقلال باید پنالتی گرفته می‌شد.

حتی در بین نیمه نیز کادرفنی استقلال اعتراض خود به داور را ادامه داد و حالا باتوجه به پیش افتادن پرسپولیس، این صحنه مشکوک روی دربی 98 سایه افکنده است.

ویدئو: 248432

لحظاتی بعد از برخورد یامگا و گوهری، کارشناسان داوری در این خصوص اظهارنظر کردند که آنها را می‌خوانید؛ با این توضیح که باکس کارشناسی داوری تا پایان دربی به‌روزرسانی خواهد شد.

✅ ابراهیم میرزابیگی: یک برخورد ساده فوتبالی است و هر دو بازیکن برای توپ تلاش می‌کنند و دروازه‌بان زودتر حرکت کرد و این برخورد نمی‌تواند خطای پنالتی باشد.

✅ نوذر رودنیل: دروازه‌بان به استقبال توپ آمد و برخورد بین بازیکنان طبیعی بود و خطایی رخ نداد. ادامه بازی در این بازی درست بود.

✅ حسین عسگری: من خطایی در این صحنه ندیدم. دروازه‌بان توپ را ناقص دفع کرد و توپ بین مدافع و دروازه‌بان افتاد و دروازه‌بان عکس العمل عادی نشان داد و مهاجم هم توپ را زد و یک برخورد عادی رخ داد.

❌ تورج حق‌وردی: خطا صورت گرفته بود و باید پنالتی اعلام می‌شد.

✅ حیدر سلیمانی: قصد داشت توپ را بزند اما نه با پا و نه با دست هیچ‌گونه خطایی روی مهاجم استقلال مرتکب نشد و دروازه‌بان سر جای خودش ایستاد. مهاجم استقلال هم می‌خواست پنالتی بگیرد و به نظرم زیاد از حد پشتک زد اما اصلا خطا نبود.

✅ نوید مظفری: هیچ خطایی از سمت دروازه‌بان پرسپولیس رخ نداد.

✅ هادی دزفولی: مهاجم استقلال با دروازه‌بان برخورد کرد و افتاد؛ خطایی رخ نداد.

❌ غلامرضا جباری: خطای پنالتی رخ داد و داور باید به سود استقلال پنالتی اعلام می‌کرد.

1699256
1699255
1699254
1699257

دیدگاه‌ها