کد خبر : 1815840 | 26 اسفند 1400 ساعت 22:57 | 14K بازدید | 1 دیدگاه

نیمه‌ی دوم بچه‌هایمان خوب بازی کردند؛

معدنچی: می‌توانستیم امروز امتیاز بگیریم

سرمربی فجرسپاسی شیراز نمایش شاگردانش در نیمه‌ی دوم را تمجید کرد و از آن‌ها قدردانی داشت.

معدنچی: می‌توانستیم امروز امتیاز بگیریم

به گزارش "ورزش سه" بعد از شکست تیم فوتبال فجرسپاسی مقابل فولاد خوزستان که دومین شکست این تیم با هدایت مهرزاد معدنچی سرمربی موقت و جوان این تیم بود، معدنچی در کنفرانس خبری بعد از بازی حاضر شد و در جمع خبرنگاران درباره‌ی دیدار امروز مقابل فولاد به صحبت پرداخت.

معدنچی در بخش ابتدایی صحبت‌هایش گفت: ما پیش‌بینی این را داشتیم که بازی خیلی سختی را داشته باشیم و این را می‌دانستیم که تیم فوتبال 20-30 دقیقه ابتدایی را پرفشار بازی می‌کند که متاسفانه نتوانستیم این فشار را تحمل کنیم و گل را دریافت کردیم؛ البته این بازی دو نیمه‌ی متفاوت داشت. در نیمه‌ی اول تیم فولاد موقعیت‌هایی داشت و به گل رسید اما در نیمه‌ی دوم من به جرأت می‌توانم بگویم که تیم‌مان پرفشار بازی کرد و تیم را تحت‌فشار قرار داد و حتی به گل هم رسیدیم.

وی افزود: درباره‌ی داوری من فکر می‌کنم که عملکرد خوبی داشتند و گلی که به ثمر رساندیم به درستی آفساید بود؛ به همین واسطه جا دارد که به بازیکنان تیمم برای 45 دقیقه نیمه‌ی دوم خسته نباشید بگویم.

سرمربی فولاد با تمجید از نمایش شاگردانش و البته عملکرد خوب تیم حریف گفت: طبیعی است که تیم فولاد هم تیم خیلی خوبی است و ما در ابتدای بازی عقب نشسته بودیم و دفاع کردیم اما در نیمه‌ی دوم خوب بازی کردیم، البته فولاد هم در نیمه‌ی دوم موقعیت داشت اما من فکر می‌کنم این بازی را می‌توانستیم یک امتیاز از این بازی بگیریم.

دیدگاه‌ها