کد خبر : 1815844 | 26 اسفند 1400 ساعت 23:26 | 246.4K بازدید | 41 دیدگاه

فرار به سوی پیروزی؛

عکسی که فرهاد به دیوار خانه‌اش می‌زند

فرهاد مجیدی پس از گل رودی ژستد سر از پا نمی‌شناخت؛ او خودش را در کالبد بازیکن گلزن دربی 98 تصور می‌کرد.

عکسی که فرهاد به دیوار خانه‌اش می‌زند

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی همیشه بازیکن سریع، فرصت طلب و گریزپایی بود؛ همیشه آماده استارت و رسیدن توپی از میان حفره‌های دفاعی بود تا خود را به دروازه حریف رسانده و کار را تمام کند.

او هم به‌واسطه گلزنی و هم به دلیل شادی‌های گل ویژه‌اش بعد از گل‌های پرتعداد در ذهن هواداران استقلال باقی مانده است. تصاویری که او را در حال شادی‌های جانانه گل و فریادهای بلند نشان می‌دهند.

چیزی که در جوانی از او طبیعی بود اما او هرگز حتی تا روز پایانی فوتبالش هم آن را ترک نکرد. مجیدی همیشه با گل همین نسبت را داشت. وقتی توپی را از خط دروازه عبور می‌داد، انگار که به اوج هیجان رسیده باشد و به دنیای دیگری برود. به همین دلیل هم بود که عکاسان همیشه خود را در موقعیتی قرار می‌دادند که بتوانند شادی فرهاد را از روبه‌رو داشته باشند.

حالا در دربی این شانس به امیرحسین خیرخواه، عکاس ورزش سه رسیده است. او که شاید هم می‌خواسته لحظه تعویض و ورود سیدجلال حسینی به جای سعید آقایی را ثبت کند، با تصویری ناب از واکنش فرهاد مجیدی به گل مساوی تیمش مواجه شده است. گلی نجات‌بخش به معنای باقی ماندن فاصله 6 امتیازی با پرسپولیس، آن هم درست در لحظه‌ای که یحیی گل محمدی عصبانی از فعل و انفعال و خودداری داور از تعویض، شال خود را در می‌آورد و روی زمین می‌کوبد.

1699383

این همان جایی است که‌ جای دو مربی با هم عوض می‌شود. فرهاد مجیدی که تا لحظه پیش با استرس بازی را دنبال می‌کرد، خوشحال‌ترین فرد میدان شد و یحیی گل محمدی از عصبانیت دندان‌هایش را به هم می‌فشارد و به زمین و زمان بد و بیراه می‌گوید.

شاید شرح بیشتری برای این عکس لازم نباشد. تصویر گویاست و نشان‌گر موقعیت مورد علاقه سرمربی استقلال. وقتی گلی توسط بازیکن تازه‌نفسی که او به‌عنوان یار تعویضی به زمین فرستاده، به ثمر می‌رسد و او خود را در آن لحظه گلزنی در کالبد بازیکنش می‌بیند. پس وقت شادی است؛ درست مثل زمان بازیگری. فرار به سمت یک نقطه فرضی که می‌شود به موفقیت تعبیرش کرد.

1699384

دیدگاه‌ها