کد خبر : 1815846 | 26 اسفند 1400 ساعت 23:52 | 139.8K بازدید | 15 دیدگاه

خطر داور در دربی بودن

وقتی برای سیدجلال مهر ورود نزدند!

سیدجلال گل خوردن تیم ده نفره‌اش را از پشت خط نگاه کرد و در صحنه آشفتگی مدافعان کاری از دستش بر نمی‌آمد.

وقتی برای سیدجلال مهر ورود نزدند!

به گزارش "ورزش سه"، در روزی که یحیی پرسپولیس را با زوج دفاعی فرجی-نعمتی که مورد انتظار نبود راهی میدان کرد، سیدجلال با کوهی از تجربه روی نیمکت دربی را تماشا کرد و در نیمه دوم برای به بازی رفتن احتمالی گرم کرد.

در حالی که پرسپولیس سعی در اداره بازی داشت و مسابقه به ده دقیقه پایانی نزدیک شده بود گل‌محمدی پاکدل و سیدجلال حسینی را مهیای حضور در زمین کرد؛ این در شرایطی بود که سعید آقایی هم لحظاتی قبل با برانکارد از زمین خارج شده بود و پرسپولیس ده نفره شده بود. با این حال سیدجلال اجازه ورود به زمین را پیدا نکرد تا رودی ژستد بدون مزاحمت در میان خط دفاعی سردرگم پرسپولیس شیرجه و ضربه سر بزند.

این اتفاق درحالی رقم خورد که سیدجلال حسینی در بیشتر بازی‌های این فصل به میدان رفته و علی‌رغم عبور از مرز چهل سالگی همچنان در زدن توپ‌های بلند و پیروزی در نبردهای هوایی مهارت خاصی دارد اما وقتی اجازه ورود به زمین پیدا کرد که هم‌تیمی‌هایش در شوک گلِ خورده بودند و سمت آبی استادیوم منفجر شده بود.

این تصمیم داور و به بازی فرستاده نشدن سیدجلال باعث شد عصبانی‌ترین یحیی گل‌محمدی تاریخ در ورزشگاه دیده شود و سیدجلال نیز که با همین چند دقیقه فرصت به مسن‌ترین بازیکن دربی تبدیل شده بود این رکوردش زیر غم پیروز نشدن سرخ‌ها پنهان شد.

عکس:امیرحسین خیرخواه

1699397

دیدگاه‌ها