کد خبر : 1815868 | 27 اسفند 1400 ساعت 11:04 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

برای سهمیه می‌جنگیم؛

مصلح: بعد از آن کسر امتیاز، ایستادن اتفاق سختی بود

مدافع کناری تیم فوتبال گل‌گهر نتیجه به دست آمده در تقابل با سپاهان را عادلانه دانست.

مصلح: بعد از آن کسر امتیاز، ایستادن اتفاق سختی بود

به گزارش "ورزش سه" شایان مصلح مدافع تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان که سابقه‌ی بازی در سپاهان را هم دارد، در بازگشت دوباره‌اش به اصفهان پس از تساوی بدون گل مقابل سپاهان در میکسدزون ورزشگاه نقش‌جهان گفت: در دو نیمه هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند، از آنجایی که جلوی تیم سابق خود بازی می‌کردم، این بازی برای من جان‌دار و متفاوت بود؛ چون هر بازیکنی در بازی برابر تیم سابقش انگیزه‌های زیادی دارد.

مصلح با اشاره به نتیجه بازی گفت: آمده بودیم تا بهترین نتیجه را بگیریم و من فکر می‌کنم مساوی نتیجه عادلانه‌ای بود؛ در این لیگ یک امتیاز هم یک امتیاز است. از تیم ما هفت امتیاز کسر شد و بلندشدن دوباره بعد از این اتفاق برای ما سخت بود. برای سهمیه می‌جنگیم و باید دید چه اتفاقی رخ می‌دهد.

مدافع گل‌گهر درباره‌ی بی‌اهمیت بودن تساوی به دست آمده در شرایط دو تیم گفت: نمی‌توان گفت نتیجه مساوی برای تیم ما نتیجه بدی بود؛ سپاهان تیم بزرگی است و برای سهمیه آسیایی می‌جنگد. در این بازی هر دو تیم بی محابا بازی نکردند. من فکر می‌کنم این یک امتیاز به درد ما می‌خورد.

شایان مصلح درباره‌ی سال 1400 از دیدگاه خودش پاسخ داد: سال 1400 سال خوبی نبود، هر چه فکر می‌کنم خاطره‌ای در این سال نداشتم و امیدوارم سال آینده برای مردم کشور و فوتبالی‌ها سال خوبی باشد.

مدافع گل‌گهر اشاره‌ای هم به بازگشت تماشاگران داشت و گفت: روح فوتبال ما تماشاگران هستند و همه تیم‌ها را با هوادار دیدم. فوتبال بدون تماشاگر بی‌روح است، انگار بازی‌ها دوستانه هستند. امیدوارم بعد از دربی با تماشاگر، این فضا برای همه تیم‌ها فراهم شود.

دیدگاه‌ها