کد خبر : 1815953 | 27 اسفند 1400 ساعت 18:49 | 20.3K بازدید | 1 دیدگاه

حمله کونته به آرتتا: شما حق اعتراض ندارید!

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، از اعتراض میکل آرتتا به برنامه فشرده آرسنال به شدت عصبانی شده است.

حمله کونته به آرتتا: شما حق اعتراض ندارید!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام روز یکشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سی‎‌ام لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی خود میزبان وستهام است. 
به نظر می‌رسد که اظهارات میکل آرتتا درباره فشرده بودن برنامه بازی‌های آرسنال چندان به مذاق این مربی خوش نیامده و او معتقد است که این تیم با توجه به این که درخواست تعویض دیدار مقابل تاتنهام را به دلیل مشکلات ابتلا به کرونا، مصدومیت و حضور بازیکنانش در اردوی تیم‌های ملی در اوایل ژانویه را داد، جایی برای اعتراض ندارد. 
موافقت با درخواست آرسنال برای به تعویق افتادن این بازی باعث عصبانیت باشگاه تاتنهام شد، چرا که این تیم تنها یک بازیکن مبتلا به کرونا داشت و مصدومیت و حضور بازیکنان در اردوی تیم‌های ملی مشکل تمامی باشگاه‌ها بود. 
کونته در کنفرانس خبری روز جمعه در این باره گفت:« من تنها می‌خواهم دیدارمان که با درخواست آنها به تعویق افتاد به آرتتا یادآوری کنم. بله، اگر ما درباره انصاف و غیرمنصفانه بودن شرایط صحبت می‌کنیم باید این مسائل را به یاد داشته باشیم.»

 

1694142


او با انتقاد از رفتار باشگاه آرسنال در این زمینه اضافه کرد:« به صورت کلی فکر می‌کنم پاسخ من به این موضوع کافی باشد. اگر کسی درباره انصاف صحبت می‌کند باید دیدار آرسنال و تاتنهام را به یاد داشته باشد. من این موضوع را فراموش نکرده‌ام و فکر می‌کنم آنها حق ندارند درباره انصاف یا غیرمنصفانه بودن شرایط صحبت کنند.»
این مربی ایتالیایی در پاسخ به این سوال که آیا تصمیمی برای صحبت با مربیان باشگاه‌های بزرگ درباره این موضوع دارد یا خیر اظهار داشت:« این هیچ ارتباطی به وظایف من ندارد. این باشگاه است که باید ترتیب انجام چنین کارهایی را بدهد.»
سرمربی تاتنهام درباره شرایط بازیکنانش در آستانه دیدار برابر وستهام گفت:« من امیدوارم که اولیور اسکیپی پس از وقفه دیدارهای ملی به جمع ما بازگردد. درد او بسیار کمتر شده و رفته رفته بهتر می‌شد. رایان باید در هفته‌های پیش رو اسکن دیگری بدهد و اگر همه چیز خوب باشد، بار دیگر به تمرینات بازخواهد گشت.»

دیدگاه‌ها