کد خبر : 1815960 | 27 اسفند 1400 ساعت 19:26 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا: هنوز به برنامه فشرده آرسنال اعتراض دارم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بار دیگر نسبت به برنامه فشرده بازی‌های این تیم اعتراض کرد.

آرتتا: هنوز به برنامه فشرده آرسنال اعتراض دارم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس به مصاف استون ویلا خواهد رفت. 
آرتتا پس از بازی چهارشنبه شب برابر لیورپول نسبت به برنامه فشرده بازی‌های تیمش در روزهای اخیر اعتراض کرده بود و در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر استون ویلا نیز بار دیگر روی این موضوع تاکید کرد. 
این مربی اسپانیایی به خبرنگاران گفت:« من همچنان روی حرفم هستم چون درباره لیگ برتر حرف می‌زنم و اظهاراتی در این باره شنیدم که وقتی در اروپا هستید، این موضوع چیز جدیدی نیست. این موضوع برای من هم جدید نیست اما من در حال صحبت درباره لیگ برتر هستم، نه درباره اروپا. داستان بازی در اروپا متفاوت است اما من در حال مقایسه بازی‌های لیگ برتر هستم.»

 

1685165


او با اشاره به شرایط تیمش در مقایسه با سایر تیم‌ها مانند منچستریونایتد و چلسی اضافه کرد:« بله، ما تنها تیمی هستیم که چنین برنامه‌ریزی‌ای داریم و من بار دیگر درباره اروپا صحبت نمی‌کنم چون بعضی از این تیم‌ها قرار نیست در اروپا به میدان بروند.»
سرمربی آرسنال درباره شرایط بازیکنانش پس از شکست برابر لیورپول اظهار داشت:« ما سعی کردیم به خوبی از نظر روانی و جسمی ریکاوری کنیم، خوب استراحت کنیم و خوب بخوابیم. روز گذشته را فقط به ریکاوری گذراندیم و اطمینان حاصل کردیم که همه برای تمرینات آماده باشند چون فقط یک روز فرصت آماده شدن برای بازی فردا را داشتیم.»
آرتتا در پاسخ به سوالی در این باره که قرار گرفتن در جمع چهار تیم صدر جدول چه معنایی برای آرسنال و شخص او دارد گفت:« هروقت این کار را انجام دادیم به شما خواهم گفت! چون این اتفاق هنوز رخ نداده است. هنوز 11 بازی دیگر برای ما باقی مانده و اتفاقات بسیاری ممکن است رخ دهد و ما هم برای رسیدن به همین هدف تلاش می‌کنیم.»

دیدگاه‌ها