کد خبر : 1815975 | 27 اسفند 1400 ساعت 21:50 | 37.2K بازدید | 14 دیدگاه

جو کول:

چلسی از رویارویی با رئال مادرید خوشحال است

جو کول، ستاره سابق چلسی، از قرعه این تیم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان راضی است.

چلسی از رویارویی با رئال مادرید خوشحال است

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان امروز انجام شد و هشت تیم راه یافته به این مرحله رقبای خود را شناختند. 
بر اساس این قرعه‌کشی، چلسی در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باید در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف رئال مادرید برود و در بازی برگشت در سانتیاگو برنابئو مهمان این تیم خواهد بود. 
بسیاری باور دارند که بازی بین این دو تیم، در واقع سخت‌ترین و حساس‌ترین دیدار این مرحله از رقابت‌های اروپایی به حساب می‌آید اما کول خوشحال است که تیمش با منچسترسیتی یا لیورپول روبرو نشده است. 

 

1698340


کول در پاسخ به این سوال که آیا چلسی با سخت‌ترین قرعه مواجه شده به بی تی اسپورت گفت:« نه، نه! چلسی از این قرعه بسیار خوشحال است. آنها در نیمه نهایی سال گذشته برابر رئال قرار گرفتند و بازی راحتی داشتند، از سوی دیگر این دو تیم از سال گذشته تا به حال با تغییر خاصی روبرو نشده‌اند.»
این بازیکن سابق چلسی اضافه کرد:« من فکر می‌کنم همه باشگاه‌های انگلیسی از این که با هم روبرو نشده‌اند خوشحال هستند. این قرعه می‌توانست برای چلسی بهتر هم باشد اما در عین حال می‌توانست بدتر هم باشد.»
او با اشاره به رویارویی دو تیم در لیگ قهرمانان فصل گذشته که با صعود چلسی به فینال همراه بود اظهار داشت:« رئال مادرید سال گذشته تیمی پا به سن گذاشته برابر تیم جوان و پویای چلسی به نظر می‌رسید. یک سال گذشته و تغییرات زیادی رخ نداده است. من می‌دانم که کارلو آنچلوتی آمده و آنها کیفیت بالایی دارند، آنها رئال مادرید هستند و همیشه یک تهدید به حساب می‌آیند. اما فکر می‌کنم چلسی کاملا از این قرعه راضی است.»

دیدگاه‌ها