کد خبر : 1816088 | 28 اسفند 1400 ساعت 19:17 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

تکل خشن؛ فرار مدافع استون‌ویلا از اخراج (عکس)

در بازی امروز آرسنال و استون ویلا ممکن بود باکایو ساکا دچار مصدومیت شود.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امروز در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس مهمان استون ویلا بود و نهایتا موفق شد در ادامه روند فوق العاده خود طی هفته‌های اخیر تیم استیون جرارد را با یک گل شکست دهد.

پیروزی در بازی امروز باعث شد آرسنال جایگاه خود در رتبه چهارم جدول را تثبیت کند و یک گام دیگر به هدف اصلی خود که در این فصل برای آن می‌جنگند یعنی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نزدیک‌تر شود.

تک گل توپچی‌ها در بازی امروز توسط ستاره جوان و انگلیسی این تیم یعنی باکایو ساکا به ثمر رسید. با این حال ممکن بود این بازیکن جوان روی یک صحنه به‌شدت دچار آسیب‌دیدگی شود اما خطر از بیخ گوش او عبور کرد.

اتفاق جایی رقم خورد که تایرون مینگز، مدافع استون ویلا، تکل خشن و بسیار خطرناکی را روی پای باکایوکو ساکا زد.  با توجه به شدت برخورد بسیاری معتقد هستند که مدافع استون ویلا باید با کارت قرمز داور مواجه می‌شد اما نه‌تنها اندرو مدلی اعتقادی به این موضوع نداشت بلکه VAR نیز به صحنه ورود نکرد.

مینگز در این صحنه با کف پا روی مچ پای باکایو ساکا فرود آمد. در ابتدا به نظر می‌رسید که حداقل صحنه مورد بازبینی قرار بگیرد اما چنین اتفاقی رخ نداد تا تیم استیون جرارد با 11 نفر به کار خود ادامه دهد.
 

1699762

دیدگاه‌ها