کد خبر : 1816104 | 28 اسفند 1400 ساعت 20:27 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

جرارد: بلاتکلیف بودیم و به خودمان باور نداشتیم

استیون جرارد، سرمربی استون‌ویلا‌ از عملکرد شاگردانش در نیمه اول دیدار برابر آرسنال انتقاد کرد.

جرارد: بلاتکلیف بودیم و به خودمان باور نداشتیم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از باخت هفته گذشته برابر وستهام، استون ویلا امروز مقابل آرسنال قرار گرفت و با تک گلی که توسط باکایو ساکا به ثمر رسید کار را واگذار کرد تا دومین شکست متوالی شاگردان استیون‌ جرارد نیز به ثبت رسیده باشد؛ موضوعی که باعث شد آنها به شکل کامل از منطقه کسب سهمیه اروپایی فاصله بگیرند.

استیون جرارد در پایان بازی گفت: "نیمه اول دشوار بود چرا که خودمان اجازه دادیم شرایط سخت شود. فکر می کنم در بسیاری از کارهایی که می خواستیم انجام دهیم؛ بلاتکلیف بودیم. به نظر من عملکرد ما فاقد باور کافی بود. از نیمه دوم به بعد نشان دادیم که می‌توانیم بهتر باشیم. با این حال وقتی شما با یک گل عقب هستید؛ مجبورید برخی ریسک‌ها را هم انجام دهید. نیمه دوم خیلی بهتر بودیم. در نیمه اول مستحق شکست بودیم اما در نیمه دوم بهترین عملکرد را داشتیم.

1699786

ما امروز آماده بودیم تا یک بازی تهاجمی را به‌نمایش بگذاریم و به روش خودمان عمل کنیم اما این اتفاق رخ نداد. ما به کاری که انجام می‌دادیم باور نداشتیم و فکر می‌کنم برخی بازیکنان این‌گونه بودند و این باعث می‌شود که کل تیم نتواند نمایش فوق العاده‌ای داشته باشد. به‌طور کلی ما نمی‌توانیم شکایتی داشته باشیم."

جرارد در ادامه گفت: "لیگ دروغ نمی‌گوید. من می‌توانم بگویم که منچسترسیتی، لیورپول، چلسی، آرسنال، منچستریونایتد، وستهام، وولوز به دلایلی از ما جلوتر هستند و یک فاصله وجود دارد. اگر می‌خواهیم در یکی از این جایگاه‌ها حضور داشته باشیم باید مثبت فکر کنیم و به خودمان ایمان داشته باشیم. ما نمی‌توانیم بلاتکلیف عمل کنیم."

دیدگاه‌ها