کد خبر : 1816109 | 28 اسفند 1400 ساعت 21:12 | 10.6K بازدید | 4 دیدگاه

پوچتینو: حس می‌کنم می‌توانیم با PSG ادامه دهیم

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن‌ ‌درباره آینده‌اش در این تیم صحبت کرد.

پوچتینو: حس می‌کنم می‌توانیم با PSG ادامه دهیم

به گزارش "ورزش سه"، حدود 10 روز پیش بود که پاری‌سن‌ژرمن یک شکست فوق العاده تلخ و ناباورانه را در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرد. جایی که شاگردان مائوریسیو پوچتینو در عرض 20 دقیقه همه چیز را مقابل رئال مادرید از دست رفته دیدند و در مجموع با قبول شکست 3-2 از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفتند.

پیش از شکست مقابل رئال مادرید نیز گفته می‌شد که مائوریسیو پوچتینو آخرین فصل حضور خود در پاریس را تجربه می‌کند. با این حال به نظر می‌رسد که حذف تلخ از لیگ قهرمانان اروپا باعث شده که احتمال جدایی سرمربی آرژانتینی از پی‌اس‌جی به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند.

1699792

پوچتینو در نشست خبری پیش از بازی فردای تیمش مقابل موناکو درباره وضعیت آینده‌اش گفت: "این نوع چالش، هیجان انگیز است. احساس می‌کنیم می‌توانیم ادامه دهیم. مسئله مهم ملاقات یکدیگر و شنیدن ایده‌های هم است. اینکه چشم اندازی که در آینده وجود دارد؛ ببینید. ما باید در این‌رابطه با باشگاه صحبت کنیم."

بعد از شکست پاری‌سن‌ژرمن مقابل رئال انتقادات تندی نسبت به عملکرد مدافع برزیلی این تیم یعنی مارکینیوش مطرح شد. پوچتینو در حمایت از او گفت: "ما نباید در مورد یک فرد به شکل شخصی صحبت کنیم. آنچه اتفاق افتاده مربوط به تیم است. او سال‌ها اینجا بوده است. مارکینیوش شهرت خود را با عملکردش به‌دست آورده است. او یک رهبر است و با تعهد روزانه‌ای که نشان می‌دهد یک الگو نیز محسوب می‌شود."

1699791
 

دیدگاه‌ها