کد خبر : 1816244 | 01 فروردين 1401 ساعت 01:42 | 40.6K بازدید | 33 دیدگاه

بارسلونا به کورس قهرمانی بازگشت؟

بارسلونا با پیروزی در بازی امروز برابر رئال مادرید حتی می‌تواند در ادامه فصل به قهرمانی امیدوار باشد.

بارسلونا به کورس قهرمانی بازگشت؟

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میهمان رئال مادرید بود؛ هر دو تیم در هفته‌های اخیر نتایج فوق العاده‌ای کسب کرده بودند اما بارسلونا به وضوح با پیشرفت مواجه شده و خود را در جدول لالیگا به شکل قابل توجهی بالا کشیده بود.

شاگردان ژاوی هرناندز امشب در سانتیاگو برنابئو یک نمایش خیره کننده از خود ارائه دادند و با چهار گل رئال مادرید را در هم کوبیدند. حالا دیگر می‌توان گفت بارسا تحت هدایت سرمربی جوان خود به شکل کامل متحول شده و هیچ اثری از آن تیم ناامید کننده ابتدای فصل مشاهده نمی‌شود.

1700112

امتیازات از دست رفته در ابتدای فصل باعث شده بارسلونا شانس خیلی زیادی برای کسب عنوان قهرمانی نداشته باشد اما با توجه به برد در بازی رودررو برابر رئال مادرید حالا آن‌ها کمی به ادامه فصل امیدوار شده‌اند.

با کسب سه امتیاز در بازی امروز بارسلونا فاصله خود را با رئال مادریدِ صدرنشین به 12 امتیاز کاهش داد. با این حال بلوگرانا هنوز یک بازی عقب افتاده دارد که باید سه هفته دیگر آن را مقابل رایو وایکانو برگزار کند که در صورت پیروزی در آن فاصله به 9 امتیاز کاهش پیدا می‌کند و شاید حتی بارسا در ادامه به رقابت برای کسب عنوان قهرمانی نیز امیدوار شود.

دیدگاه‌ها