کد خبر : 1816272 | 01 فروردين 1401 ساعت 12:02 | 5.9K بازدید | 1 دیدگاه

کونته: تاتنهام حالا 9 فینال مهم در پیش دارد

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، به بازیکنانش هشدار داد که باید تمام توانشان در بازی‌های باقی‌مانده را به‌کار بگیرند.

کونته: تاتنهام حالا 9 فینال مهم در پیش دارد

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس به مصاف وستهام رفت و موفق شد با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی برسد.
این پیروزی اهمیت بسیاری برای این تیم داشت، چرا که تاتنهام در تلاش است تا سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را با قرار گرفتن در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس به‌دست آورد. 
کونته پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« تنها راه تحت‌فشار قرار دادن حریفان و آرسنال این بود که سه امتیاز این بازی را به‌دست بیاوریم. حالا 9 بازی در پیش داریم و تک‌تک این بازی‌ها حکم فینال را برای ما دارند. آرسنال در حال حاضر شرایطی بهتر از ما دارد.»

 

1691338


او با اشاره به بهبود شرایط تاتنهام در هفته‌های اخیر اظهار کرد:« فکر می‌کنم که ما در طول فقط پنج ماه توانستیم کاری فوق العاده در این تیم انجام دهیم. باور دارم که حالا فاصله‌ای که با بسیاری از تیم‌ها در لیگ انگلیس داریم؛ کم کنیم. برای مثال دو ماه قبل سه بار با چلسی بازی کردیم و در هر سه بازی شکست خوردیم اما این نتایج حق ما بود چون چلسی نشان داد که از همه نظر از ما بهتر است.»
این مربی ایتالیایی با تمجید از عملکرد بازیکنانش اضافه کرد:« فکر می‌کنم پس از دو ماه شانس دیگری داریم برای این که ببینیم سطح ما به کجا رسیده و اطمینان داریم که ما توانستیم در این مدت بسیار پیشرفت کنیم و حالا مطمئن هستم که چلسی اگر در این شرایط با ما روبه‌رو شود، باید برای پیروزی برابر تاتنهام بسیار بیشتر از قبل تلاش کند.

دیدگاه‌ها