کد خبر : 1816380 | 02 فروردين 1401 ساعت 14:23 | 36.8K بازدید | 5 دیدگاه

دشواری بیشتر برای تیم‌های ایرانی؛

الهلال با 7 ستاره‌‌ خارجی در لیگ قهرمانان آسیا

فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی آغاز خواهد شد که تیم‌ها محدودیتی برای ثبت نام بازیکن خارجی در فهرست نفرات اصلی خود ندارند.

الهلال با 7 ستاره‌‌ خارجی در لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش "ورزش سه" در آستانه‌‌ آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا که از هفتم فروردین‌ماه خواهد بود، مدیران باشگاه الهلال عربستان، فهرست 30 نفره تیمشان را برای حضور در فصل 2022-2023 رقابت‌ها اعلام کرده که در فهرست نفرات اعلام شده از سوی مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها، 7 بازیکن خارجی دیده می‌شود.

براساس قوانین جدید در لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌ها محدودیتی برای قرار دادن بازیکن خارجی در فهرست اصلی خود ندارند و تنها پیش از هر مسابقه باید در فهرست بازی، نام 3 بازیکن خارجی (غیرآسیایی) به‌علاوه 1 بازیکن آسیایی گنجانده شود؛ دستورالعمل که البته با تصویب مدیران AFC از فصل 2023-2024 تغییر می‌کند و هر تیم می‌تواند از 5 بازیکن خارجی در کنار یک بازیکن آسیایی به‌صورت همزمان بهره ببرد.

گوستاوو کوئیار، متئوس پریرا، اودیون ایقالو، موسی مارگا، آندره کاریو، جانگ هیون سو و مایکل 7 بازیکن خارجی الهلال هستند که نام‌شان در فهرست 30 نفره این تیم برای حضور در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا جای گرفته است.

هم‌چنین عبدالله عاطف، ناصر الدوساری و علی البیلهی 3 بازیکن مصدوم الهلال در کنار مصعب الجویر، محمد القحطانی، محمد الخیبری، عبدالله ردیف، محمد الخیبری و احمد الجبعی که جزو بازیکنان جوان تیم عربستانی به‌شمار می‌روند از جمله بازیکنان حضور یافته در فهرست آسیایی الهلال هستند.

گفتنی است که ورزشگاه شاهزاده فیصل بن فهد ریاض، میزبان گروه الهلال است؛ این تیم عربستانی با الریان قطر، شارجه امارات و استقلال تاجیکستان در این گروه رقابت خواهد داشت.

دیدگاه‌ها