کد خبر : 1819891 | 27 فروردين 1401 ساعت 13:13 | 8.5K بازدید | 3 دیدگاه

رامون دیاز: الهلال به دنبال خلق رکورد جدیدی است

سرمربی تیم فوتبال الهلال پس از کسب یازدهمین پیروزی متوالی به همراه این تیم، از انگیزه هایش برای خلق رکورد جدید خبر داد.

رامون دیاز: الهلال به دنبال خلق رکورد جدیدی است

به گزارش "ورزش سه"، رامون دیاز آرژانتینی سرمربی تیم فوتبال الهلال با ابراز خوشحالی از پیروزی مقابل استقلال دوشنبه، هدف خود را برای ثبت رکورد جدید در تاریخ الهلال بیان کرد.

در چارچوب دور سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2022، الهلال در بازی سوم خود در ورزشگاه شاهزاده فیصل بن فهد شهر الملز با نتیجه یک بر صفر استقلال تاجیکستان را شکست داد.

رامون دیاز در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی گفت که نتیجه به دست آمده منعکس کننده واقعیت بازی نیست. او با اشاره به اینکه عجله کردن از ویژگی های برخی از بازیکنان الهلال در نیمه اول بود، گفت: نیمه اول بدون گل به پایان رسید، اما الهلال در تمام بازی بر توپ و میدان مسلط شد و موقعیت های زیادی ایجاد کرد.

دیاز با ابراز خوشحالی از اینکه هدایت الهلال را برعهده دارد، گفت: هر مربی در جهان دوست دارد الهلال را هدایت کند، زیرا این تیم بازیکنان برجسته ای دارد که به سرمربی کمک می کنند تا موفق شود و مقام قهرمان را به دست بیاورد.

دیاز درباره کسب 11 پیروزی متوالی با الهلال در مسابقات مختلف گفت: در این مرحله متوقف نخواهیم شد و هدف ما کسب یک رکورد در تاریخ الهلال است. می خواهیم با تعداد بردهای متوالی رکوردی را در تاریخ باشگاه بشکنیم.

او در پایان گفت: از ابتدا به دنبال کسب سهمیه زودهنگام صعود به دور بعد بودیم تا فرصت چرخش در بین بازیکنان را داشته باشیم چرا که بعد از این مسابقات یک ماه شلوغ داریم و فینال کینگز کاپ و دیگر بازی های حساس را انجام خواهیم داد.

الهلال پس از پیروزی برابر استقلال تاجیکستان 9 امتیازی شد و با اقتدار در صدر جدول رده بندی گروه خود قرار گرفت.

الهلال در 11 بازی تحت هدایت رامون دیاز سرمربی آرژانتینی 11 برد به دست آورد. از زمانی که او در فوریه گذشته هدایت این تیم را برعهده گرفت. جایی که او الهلال را به رتبه دوم جام حرفه ای شاهزاده محمد بن سلمان، فینال جام خادم الحرمین و راهیابی به سوپرجام عربستان سعودی در سال 2023 رساند و اکنون نیز در آستانه راهیابی به مرحله بعدی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2023 قرار دارد.

دیدگاه‌ها