کد خبر : 1816405 | 02 فروردين 1401 ساعت 17:05 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست مایک‌ تایسون برای بازگشت؛ یک میلیارد دلار!

مایک تایسون برای بازگشت دوباره به رینگ مبارزه درخواست یک میلیارد دلار کرده است.

درخواست مایک‌ تایسون برای بازگشت؛ یک میلیارد دلار!

به گزارش "ورزش سه"، وقتی از مایک تایسون افسانه‌ای سوال شد در چه صورتی برای مبارزه فرضی با جیک پل، یوتیوبر میلیونر رضایت به بازگشت خواهد داد، قیمتی را برای این مسئله تعیین کرد؛ جایی که مایک تایسون در مورد مبارزه فرضی خود با جیک پل گفت: "این قرارداد لعنتی کجاست؟ هیچ کس چیزی به من نگفته است... جیک پل پولی ندارد. پس قرارداد لعنتی کجاست؟"

بوکسور افسانه‌ای در سخنانی که منتشر شده توضیح داد: "من هرگز چیزی در مورد مبارزه با جیک پل از کسی نشنیده‌ام. این چیزها بسیار گران است، ما باید پول بیشتری دریافت کنیم."
مایک‌ تایسون همچنین قیمت خود برای بازگشت به مبارزه را مبلغ هنگفت و عجیب و غریب یک میلیارد دلار تعیین کرد. 

1700335

چیزی که مایک تایسون در پادکست «هات‌باکسین» که در آن به‌همراه پل پیرس حاضر شد، تصدیق کرد؛ این است که او با جیک پل در جزیره سنت بارتولومئو در یک مهمانی شرکت کرده است و هر دوی آنها داروهای روان‌گردان استفاده کرده‌اند. تایسون در «هات‌باکسین» اعتراف کرد: "من با جیک پل سیگار می‌کشیدم."

همچنین جیک پل این‌گونه تایسون را تحریک کرد: "شما نمی‌توانید به من بگویید که نمی‌توانم تایسون را شکست دهم... او پیر است. به من گفتند که تو در مقابل تایسون شانسی نداری. او سرت را از بدن جدا می‌کند و من نمی‌توانم مایک را شکست دهم. با این حال واقعا تایسون پیر است."

دیدگاه‌ها