کد خبر : 1816427 | 02 فروردين 1401 ساعت 19:54 | 29.3K بازدید | 4 دیدگاه

طعنه دیدیه دشان به حضور پرتغال و ایتالیا در پلی‌آف

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه به انتقادات از برگزاری دو بازی دوستانه این تیم با ساحل عاج و آفریقای جنوبی واکنش نشان داد.

طعنه دیدیه دشان به حضور پرتغال و ایتالیا در پلی‌آف

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه قرار است روز جمعه در یک بازی دوستانه به مصاف ساحل عاج برود. همچنین چهار روز بعد شاگردان دیدیه دشان در یک دیدار دوستانه دیگر به مصاف آفریقای جنوبی می‌روند.

فرانسه در این دو بازی دوستانه از بازیکنان مطرح خود مثل هوگو لوریس، رافائل واران، انگولو کانته، اولیویه ژیرو و کیلیان امباپه در ترکیب استفاده می‌کند.

با این حال منتقدانی وجود داشته‌اند که این دو بازی دوستانه را برای تیم ملی فرانسه، غیر ضروری دانسته و معتقد هستند که تقابل تیم دیدیه دشان با ساحل عاج و آفریقای جنوبی ارزش چندانی برای آن‌ها نخواهد داشت؛ موضوعی که حالا با واکنش سرمربی تیم ملی فرانسه روبه‌رو شده است.

1617532

دیدیه دشان در این‌باره گفت: "بعضی از شما خواهید گفت که این مسابقات هیچ ارزشی ندارند؛ ترجیح می‌دهم به جای خودمان باشیم و با دو بازی دوستانه به استقبال جام جهانی برویم تا این که مانند همتایان پرتغالی و ایتالیایی‌ام در پلی‌آف با یکدیگر دیدار کنیم.

این بازی‌های ملی را بی اهمیت جلوه ندهید. ملاقات بازیکنان با یکدیگر لذت بخش خواهد بود چرا که آنها بعد از یک‌سری اتفاقات لذت بخش و ناامیدکننده که برای‌شان رخ داده با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند. ما چهار ماه است که با هم نبوده‌ایم و حالا تیم ملی فرانسه بازگشته است."

دیدگاه‌ها