کد خبر : 1816482 | 03 فروردين 1401 ساعت 12:54 | 10.9K بازدید | 1 دیدگاه

رضا مهاجری سرمربی نفت مسجد سلیمان شد

سرمربی شهرخودرو خراسان در ابتدای لیگ بیست و یکم، حالا در هفته‌های پایانی هدایت تیم نفت مسجدسلیمان را پذیرفته است.

رضا مهاجری سرمربی نفت مسجد سلیمان شد

به گزارش "ورزش سه" رضا مهاجری که جزو سرمربیان باتجربه‌‌ فوتبال ایران به‌شمار می‌رود و در سالیان گذشته هدایت تیم‌هایی چون سیاه‌جامگان، نساجی و پدیده را در کارنامه‌‌ خود دارد، در ابتدای لیگ بیست و یکم سکان‌دار شهرخودرو شد اما عمر حضور مهاجری در تیم مشهدی تنها یک مسابقه بود و بعد از عدم حضور ‌مقابل مس رفسنجان، این سرمربی 57 ساله از سمت خود کنار رفت.

در شرایطی که نام رضا مهاجری در حوالی چند تیم لیگ برتری و لیگ یکی شنیده می‌شد، او سرانجام با مدیران نفت مسجدسلیمان به توافق رسید و قراردادش را به امضا رساند تا بعد از کمالوند و فکری، سومین سرمربی نفتی‌ها در لیگ بیست و یکم باشد.

مهاجری در شرایطی سکان هدایت نفت را پذیرفته که این تیم در خطر سقوط به لیگ یک قرار دارد و سرمربی تازه‌وارد نفتی‌ها ماموریت دشوار بقا را باید در 7 هفته انجام بدهد؛ نفت مسجدسلیمان از 23 بازی این فصل خود تنها 14 امتیاز به‌دست آورده و رضا مهاجری حالا امیدوار است با حضورش بتواند تغییر روند داده و نفت را در لیگ برتر حفظ کند.

گفتنی است که رضا مهاجری در کارنامه کاری‌اش سابقه‌‌ صعود به لیگ برتر را با سیاه‌جامگان دارد اما چالش بقا در لیگ را هنوز تجربه نکرده و امیدوار است بتواند در مسجدسلیمان این چالش را با موفقیت پشت سر بگذارد.

دیدگاه‌ها