کد خبر : 1816514 | 03 فروردين 1401 ساعت 17:22 | 69K بازدید | 12 دیدگاه

نیکو بارلا در رادار؛

رویای رئال مادرید؛ کارلتو عاشق ستاره ایتالیایی است

رئال مادرید به دنبال جذب نیکو بارلا، هافبک ایتالیایی و جوان اینتر در فصل نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود.

رویای رئال مادرید؛ کارلتو عاشق ستاره ایتالیایی است

به گزارش "ورزش سه"، میانگین بالای سنی خط میانی رئال مادرید باعث شده مدیران این باشگاه به دنبال جذب حداقل یک هافبک باکیفیت در فصل تابستان پیش رو باشند. تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید در ژانویه امسال 32 ساله شد و کارلو آنچلوتی به دنبال یافتن جانشینی برای این هافبک ارزشمند آلمانی در فصل تابستان است. این سرمربی باتجربه علاقه بسیار زیادی به سبک بازی نیکو بارلا داشته و از مدیران رئال مادرید خواسته تحت هر شرایطی مقدمات حضور این هافبک 25 ساله و ایتالیایی را در برنابئو فراهم کنند.

1682037

اف سی اینتر نیوز مدعی شد به نظر می‌رسد مدیران باشگاه رئال مادرید آماده ارائه پیشنهادی 80 میلیون یورویی به اینتر برای ‌خرید این بازیکن 25 ساله هستند. البته قرارداد نیکو بارلا با نراتزوری در سال 2026 به پایان می‌رسد و رئال مادرید باید برای خرید این بازیکن با مدیران اینتر به توافق برسد.

اینتر برچسب غیرقابل فروش به نیکو بارلا زده و تحت هیچ شرایطی تمایلی به صدور مجوز جدایی این هافبک ارزشمند ندارد. اینتر سال گذشته برای بهبود اوضاع مالی مجبور به فروش بازیکنانی چون روملو لوکاکو و اشرف حکیمی شد. ادامه مشکلات مالی ممکن است آنها را در فصل تابستان پیش رو نیز مجاب به فروش یک بازیکن بزرگ بکند و در این صورت لائوتارو مارتینز و نیکو بارلا از نامزدهای اصلی جدایی از اینتر خواهند بود. رئال مادرید در حال حاضر در لالیگا بخت اول قهرمانی بوده و موفق شده به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز برسد، اما مدیران این تیم قصد دارند ترکیب تیم را تقویت کرده و در فصل تابستان چند ستاره بزرگ را به‌خدمت بگیرند.

دیدگاه‌ها