کد خبر : 1816553 | 03 فروردين 1401 ساعت 22:25 | 32.7K بازدید | 5 دیدگاه

نوئل لو گرائت؛

زیدان گزینه مناسبی برای هدایت PSG است

نوئل لو گرائت، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه از احتمال حضور زین الدین زیدان روی نیمکت پاری سن ژرمن حمایت می کند.

زیدان گزینه مناسبی برای هدایت PSG است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حذف غیرمنتظره برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان، آینده مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی در باشگاه پاری سن ژرمن در هاله ای از ابهام قرار دارد و از زین الدین زیدان به عنوان یکی از گزینه های احتمالی جانشینی او نام برده شده است. حالا نوئل لی گرائت در مصاحبه ای مدعی شد زین الدین زیدان می تواند گزینه خوبی برای پاری سن ژرمن باشد و البته او روزی هدایت تیم ملی فرانسه را نیز به عهده خواهد گرفت.

1684094

نوئل لی گرائت گفت: "من می خواهم کیلیان امباپه در پاریس بماند. حضور یکی از بهترین بازیکنان جهان (اگر نگوییم بهترین) به سود فوتبال فرانسه است. کیلیان امباپه شانس بیشتری برای بردن توپ طلا در پاری سن ژرمن نسبت به زمان جدایی از این تیم دارد. وقتی باشگاه خود را عوض می کنید، همیشه باید به یک محیط جدید عادت کنید. پاری سن ژرمن شرایط بدی را پشت سر می گذارد، اما آنها همچنان یک باشگاه بزرگ هستند. آیا لیگ اسپانیا برتر از لیگ ماست؟ من در این مورد قانع نشده ام. البته این یک انتخاب شخصی از سوی خود کیلیان امباپه خواهد بود. اما من به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ترجیح می دهم او در لیگ فرانسه باقی بماند.

احتمال حضور زین الدین زیدان در لیگ فرانسه؟ او گزینه خوبی برای پاری سن ژرمن خوب خواهد بود. البته زیدان یک روز سرمربی تیم ملی فرانسه خواهد شد، اما من نمی دانم چه زمانی این اتفاق رخ می دهد."

دیدگاه‌ها