کد خبر : 1816594 | 04 فروردين 1401 ساعت 14:20 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

مصدومان در اردوی تیم ملی درمان می‌شوند

خوش خبر: معروف حرفش را عوض نمی‌کند

سرپرست تیم ملی والیبال گفت: نمی‌توانستیم همین استراحت کوتاه را در عید نوروز هم به بازیکنان ملی‌پوش ندهیم.

خوش خبر: معروف حرفش را عوض نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که تا روزهای پایانی سال 2022 برخی از بازیکنان درگیر مسابقات لیگ بودند، باید بعد از استراحتی کوتاه از 20 فروردین استارت خود را برای یک سال سخت، شلوغ و دشوار در تیم ملی والیبال بزنند. 
امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال که بعد از یک وقفه کوتاه بار دیگر روی نیمکت تیم ملی حضور خواهد داشت، در خصوص اینکه برخی معتقدند رها شدن بازیکنان بعد از لیگ و استراحت مطلق آن ها در دوران عید نوروز می تواند از نظر بدنی ملی پوشان را دچار مشکل کند، به "ورزش سه" گفت: این اتفاق اجتناب ناپذیر است. به هر حال بازیکنان باید یک مدت کوتاه را استراحت داشته باشند. اتفاقا سرمربی تیم تاکید داشتند بازیکنان در این مدت فقط استراحت کنند و اصلا حتی به مسائل والیبالی فکر هم نکنند تا کاملا ریکاوری شوند. حتی آقای عطایی گفته اند که بازیکنان کارهای بدنی و آماده سازی را تا زمان ورود به اردوی تیم ملی انجام ندهند چون زمان کافی برای آماده سازی تا شروع مسابقات وجود دارد. 
وی در خصوص دعوت از برخی از بازیکنان مصدوم مثل جواد کریمی، میثم صالحی و علی اصغر مجرد به تیم ملی عنوان کرد: سیاست بر این بود مصدومانی که نیاز به فیزیوتراپی و درمان دارند؛ در اردو باشند و با بدنساز تیم ملی کار کنند. این بازیکنان مراحل درمانی خود را طی خواهند کرد و ما فشاری به آن ها برای اینکه حتی به لیگ ملت ها برسند، نمی آوریم چون سلامتی شان مهمتر است. اگر به لیگ ملت ها نرسیدند، در تورنمنت های بعدی از آن ها استفاده می شود. 
خوش خبر در خصوص عدم دعوت از برخی بازیکنان باتجربه مثل موسوی و غفور هم گفت: قطعا این شانس برای همه بازیکنان هست که در مراحل بعدی به اردوی تیم ملی دعوت شوند. این بازیکنانی که نام بردید، سال ها برای تیم ملی بازی کردند، اما هدف سرمربی تیم این بوده که به بازیکنان جوانتر و نسل مستعد در لیگ ملت ها شانس بازی بدهد. 
سرپرست تیم ملی در پایان در رابطه با امکان بازگشت معروف به تیم ملی گفت: من با سعید معروف در ارتباط هستم. همه می دانیم که معروف یک انسان باهوش است و به دور از احساسات تصمیم می گیرد. با توجه به اخلاقی که از او سراغ دارم، دیگر بعید است که بعد از خداحافظی به تیم ملی برگردد و حرفش را عوض کند.

دیدگاه‌ها