کد خبر : 1816629 | 04 فروردين 1401 ساعت 18:06 | 47.5K بازدید | 7 دیدگاه

بیرانوند و شرایطی که دوستش ندارد(عکس)

علیرضا بیرانوند برای چهارمین بازی متوالی روی نیمکت ذخیره های تیم ملی فوتبال نشست.

بیرانوند و شرایطی که دوستش ندارد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در روزی که اولین شکست تیم ملی فوتبال با هدایت اسکوچیچ مقابل کره جنوبی رقم خورد، این مربی کروات بازهم تصمیم گرفت از امیر عابدزاده درون دروازه تیم ملی استفاده کند.
عابدزاده که از بازی با سوریه فیکس شد و در ادامه مقابل عراق و امارات از دروازه تیم ملی به خوبی حراست کرد، در بازی امروز با کره جنوبی هم درون دروازه ایستاد. نکته قابل توجه در این خصوص نیمکت نشینی علیرضا بیرانوند است که با تجربه فراوان از جمله حضور موفق در جام جهانی 2018 و جام ملت های آسیا 2019 فعلا با نظر اسکوچیچ در ترکیب قرار نمی گیرد.
بیرانوند امروز هم بدون هیچ موضوع خاصی روی نیمکت نشست و نظاره گر عملکرد عابدزاده و سایر بازیکنان تیم ملی بود. 

 

1700729


نیمکت نشینی در تیم ملی قطعا شرایطی نیست که علیرضا بیرانوند آن را دوست داشته باشد؛ قطعا نیمکت نشینی های بیرانوند در تیم باشگاهی اش در پرتغال تاثیر زیادی در عدم حضور در ترکیب اصلی تیم ملی داشته اما بیرانوند به این راحتی از جایگاه گذشته اش نخواهد گذشت.
بیرانوند انگیزه زیادی دارد تا بتواند دوباره در ترکیب اصلی تیم ملی ایران قرار بگیرد. او امیدوار است که بتواند در دومین جام جهانی متوالی هم شماره یک تیم ملی باشد و به همین خاطر با تمام تلاش خود در مسابقات آینده ظاهر می شود و شاید همین امر موجب گرفتن تصمیمی برای انتقال در تابستان پیش رو توسط بیرانوند هم بشود.

دیدگاه‌ها