کد خبر : 1816711 | 05 فروردين 1401 ساعت 13:10 | 17.6K بازدید | 6 دیدگاه

چراغ‌سبز فدراسیون فوتبال ایتالیا به ماندن مانچینی

گابریل گراوینا رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا ابراز امیدواری کرد که روبرتو مانچینی در این تیم بماند.

چراغ‌سبز فدراسیون فوتبال ایتالیا به ماندن مانچینی

به گزارش "ورزش سه"، تنها چند ماه بعد از قهرمانی شیرین ایتالیا در رقابت‌های یورو یک شوک بزرگ به این تیم وارد شد؛ جایی که شاگردان روبرتو مانچینی در نخستین دقایق بامداد امروز دیدار نیمه نهایی پلی آف را مقابل مقدونیه شمالی برگزار کرده و نهایتاً با گل لحظات پایانی حریف شکست خوردند تا آتزوری به شکل ناباورانه‌ای برای دومین بار متوالی از صعود به جام جهانی باز بماند.

بعد از این حذف تلخ گمانه‌زنی‌ها درباره آینده روبرتو مانچینی در تیم ملی ایتالیا اوج گرفته است؛ موضوعی که واکنش رئیس فدراسیون فوتبال این کشور را در پی داشته و گابریل گراوینا در این باره می گوید: " امیدوارم مانچینی با ما ادامه دهد. او برای این پروژه به ما تعهد دارد، امیدوارم بتواند مانند تمام ایتالیایی ها این حذف را از هضم کند و در راس کار باقی بماند تا کارمان را با هم ادامه دهیم."

1700866

گراوینا در ادامه گفت: "من واقعا برای هواداران‌مان ناراحت هستم. شادی بزرگی که در تابستان داشتیم همچنان باقی است، اما تلخی بزرگی برای این شکست وجود دارد‌ که ما انتظارش را نداشتیم. این بچه ها همین چند ماه پیش رویای شگفت انگیزی به کشور ما هدیه دادند. با این حال، ما نباید روی موفقیت‌هایمان متوقف شویم. ما باید درک کنیم که چه کاری باید انجام دهیم، به عنوان مثال حل مشکل بازیکنان جوان‌تر که زمان بازی ندارند."

دیدگاه‌ها